جزیئات بازی Spider Man در کنفرانس خبری E3 2018 توسط تریلری آشکار شد. یکی از مورد توجه ترین موضوعات در خصوص این ویدیو حرکت مرد عنکبوتی و سیاهی شب در بعضی قسمت ها بود. نوسان بین آسمان خراش ها در نیویورک به سرعت انجام می شد و سرعت چرخش بسیار حیرت برانگیز بود. این بازی بسیار مشهور، به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 قابل اجرا می باشد.

مرد عنکبوتی در طول نمایش ویدئو به صورت آزادانه در اطراف محیط نیویورک حرکت کرد.

برای حرکت در بین ساختمان ها دکمه R2 را نگه می دارید و تعداد ضربات این کلید باعث سرعت بیشتر کاراکتر ما می شود. برای اتصال به ساختمان ها باید بدانید که همیشه دیواری برای متصل شدن یافت خواهد شد ولی اگر در پارک یا منطقه ای خالی از ساختمان هستید مجبور به پیاده روی خواهید شد.

 

دکمه R2 به عنوان دستور برو عمل می کند و به صورت خودکار خود را به شی دور و نزدیک متصل می سازد. هنگامی که قصد متوقف شدن دارید مرد عنکبوتی به طور موقت می ایستد و اطراف را نظاره می کند.

مرد عنکبوتی برای مبارزات خود همیشه یک دکمه حمله از طریق تارهای تولید شده در اختیار دارد. این تارها را به تنه دشمنان می ریسد و برای نابودی آنها به کار می برد. دیگر اسلحه های کاراکتر ما نامشخص می باشد.

هنگامی که تروریست های یک باند را در فرای ساختمانی رویت می کنیم مطمئنا مرحله بازی به سختی خود رسیده است. نکته اینجا است که برای زنده ماندن باید به طور مداوم در حال فرار و گریز باشیم.

برای مبارزه با اشیا زیست محیطی باید دکمه L1 و R1 را همزمان فشار دهیم. در آن هنگام به طور مثال دربی با نوسانات بسیار به دور دشمنان می چرخد و آنها را گیج می کند.

پیش از اتمام تریلر با یک بانک و سرقت آن مواجه می شویم. در آن زمان ما به مبارزه با رئیس باندی روبرو شده و حس هیجان و مبارزه جذابتری را تجربه خواهیم کرد.

به نظر می رسد نسخه جدید بازی Spider Man تجربه فراتری از داستان اسطوره ای مرد عنکبوتی را به بازیکنان منتقل کند. از همین رو بازیکنان در انتظار انتشار این بازی لذت بخش خواهند بود.

تاریخ انتشار بازی Spider Man

بازی Spider Man در تاریخ 16 شهریور به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 قابل اجرا خواهد بود.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =