کمپانی Nintendo بازی Zelda Breath Of The Wild را به تازگی برای Switch معرفی کرد. به هر حال پس از مدت ها انتظار این بازی به سرانجام رسید. نینتندو یک تریلر کوتاه برای Breath of the Wild 2 و یا هر آنچه که باید نامیده شود منتشر کرده است. شما می توانید این تریلر را در صفحه آپارات crocogame مشاهده نمایید.

این کمپانی هم اکنون تنها یک تریلر که نشان دهنده تولید این بازی می باشد را به نمایش گذاشته و هیچ گونه خبری از تاریخ انتشار و یا جزئیات بازی وجود ندارد. Zelda بر روی اسب سفر خود را ادامه می دهد. این ویدیو همچنین برخی از موزیک های پرطرفدار و چشم انداز خیره کننده شبیه به آنچه در بازی اصلی دیده شده بود را قرار داده است.

نسخه پیشین این بازی به جوایز بسیار زیادی دست یافت و توجه بسیاری از منتقدین را به خود جلب نمود. ما امیدواریم این عنوان همانند نسخه کلاسیک خود بدرخشد و جذابیت فراوانی برای بازیکنان داشته باشد.

منتقدین درباره این بازی گفته اند: “مهم نیست چقدر محیط زرق و برق دار، دشمنان چقدر هوشمند و پازل ها چقدر پیچیده است. این واقعیت که Breath Of The Wild بعد از چندین ساعت شما را با قوانین و امکانات تازه آشنا می کند به مراتب با ارزش ترین کیفیت آن است. این بازی به شما امکان می دهد تا به تدریج احساس قدرت بیشتری کنید و همزمان به شما کمک می کند تا احساس چالش و رمز و راز خود را حفظ نمایید و با هم، یک احساس پایدار را در طول بازی تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Zelda Breath Of The Wild در E3 2019 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =