در جریان E3 امسال بود که استودیو بلیزارد، سازنده‌ی بازی Diablo 3، انتشار نسخه‌ی Eternal Collection این بازی را برای کنسول Nintendo Switch تایید کرد. بازی Diablo 3: Eternal Collection (یک بازی ویدئویی اکشن-نقش آفرین می باشد که توسط شرکت بلیزارد  ساخته و پرداخته شده است. داستان این بازی 20 سال بعد از اتفاقات دیابلو 2 شکل می ‌گیرد) در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی محتویات بسیار زیادی را شامل می شود.

نینتندو طی خبری اعلام کرد که یک باندل از Diablo 3: Aternal Collection را منتشر نموده که شامل سیستم Specially themed Switch و موارد دیگر می باشد.

این باندل در ایالات متحده آمریکا با قیمت 360 دلار به فروش می رسد. این بسته با نسخه دیجیتالی بازی Diablo 3 و یک کیف با طرح این بازی همراه می باشد. پشت کنسول Nintendo Switch هم با طرح بازی Diablo تزئین شده است. در تصویر شماره 1 نمایی از باندل Diablo 3 کنسول Nintendo Switch را مشاهده می نمایید.

کنسول Nintendo Switch
تصویر شماره1: نمایی از باندل جدید کنسول Nintendo Switch

باندل Diablo 3: Aternal Collection در تاریخ 2 نوامبر همراه با عرضه بازی روانه بازار می گردد. بازی در کنار مواردی که برایش تا به امروز منتشر شده، یک سری محتویات جدید و اختصاصی را در دسترس کاربران کنسول Nintendo Switch قرار خواهد داد. از جمله این محتویات می توان به پوشش های خاصی با طرح بازی The Legend of Zelda اشاره نمود.

از دیگر آیتم ‌های تزئینی که از مجموعه‌ی Zelda راهی این بازی خواهند شد، می ‌توان به Cucoo pet ،Echoes of the Mask wings و Triforce portrait banner/flag اشاره کرد.

Blizzard اخیرا تایید کرد که در حال حاضر بر روی Diablo 3 کار نمی کند. Blizzard همچنین درباره رویداد BlizzCon 2018 صحبت کرد و خطاب به هواداران بیان کرد منتظر خبر های بسیار خوب و مهیجی از سوی این کمپانی باشند.

رویداد BlizzCon 2018 در تاریخ 2 نوامبر همزمان با عرضه بازی Diablo III: Aternal Collection برای کنسول نینتندو آغاز خواهد شد.

جالب است بدانید پس از 15 سال، این اولین باری می باشد که یکی از بازی ‌های کمپانی Blizzard بر روی کنسول‌ نینتندو در دسترس قرار می ‌گیرد.

بازی Diablo 3 بر روی پلتفرم های xbox1 ،ps4 ،ps3 ،xbox 360 ،pc در دسترس کاربران قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص Diablo 3 با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را در باره باندل Diablo 3 کنسول Nintendo Switch برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Diablo 3 Ultimate Evil Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =