Multiplayer Beta برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 در آخر این هفته در دسترس برخی از کاربران قرار می گیرد. کمپانی Treyarch و ناشر بازی های ویدیویی Activision یک تریلر جدید از بازی Call Of Duty: Black Ops 4 را به نمایش گذاشتند و در آن Specialist های مختلف، نقشه ها، سلاح ها و سایر محتویاتی که در طی بتا مورد آزمایش قرار می گیرند را در اختیار شما قرار می دهند. این بازی برای پلتفرم های px ،xbox1 و ps4 به بازار عرضه خواهد شد.

بخش Multiplayer Beta بازی Call of Duty: Black Ops 4 فقط برای کسانی است که این بازی را پیش خرید کرده اند. کاربران Xfinity نیز بدون رزرو قادر به استفاده از این بخش هستند. بخش Multiplayer Beta منحصرا برای کنسول ps4 در تاریخ 3 تا 6 آگوست (دوازده تا پانزده مرداد) ساعت 10 AM PT / 1 PM ET و برای پلتفرم های xbox1 ،pc و ps4 در تاریخ 10 تا 13 آگوست (نوزده تا بیست و دوم مرداد) عرضه خواهد شد.

همانطور که در تریلر جدید نشان داده شده است در بخش Multiplayer Beta سلاح های مختلف و 10 Specialists، از جمله Nomad و Prophet وجود دارد. Treyarch قبلا گفته است که گیم پلی جدیدی برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 ساخته شده است. Beta همچنین دارای شش نقشه برای بازی می باشد، که دو مورد از آن ها را می توانید در ابتدای بازی مشاهده کنید.

علاوه بر این، نسخه بتا چندین قابلیت و مد جذاب از جمله Team Deathmatch ،Domination ،Hardpoint ،Search و Destroy را به بخش چند نفره اضافه می کند در کنار این مدها بازیکنان قادرند مد جدیدی را که بر اساس اشیاء می باشد مانند حمله و دفاع کنترل نمایند.

تریلر جدید، اول نگاهی به Blackout می کند. کمپانی Treyarch سبک battle royale را در بازی Call of Duty: Black Ops 4 معرفی می کند. Blackout در بتا چند نفره قابل پخش نخواهد بود، اما کاربران قادر خواهند بود این مد را قبل از انتشار این بازی از طریق یک بتا جداگانه (که در ماه سپتامبر عرضه می شود) امتحان کنند. تاریخ دقیق اعلام نشده اما Activision تایید کرده که این بازی در ابتدا در ps4 عرضه خواهد شد.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر (بیست مهر) برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 و pc عرضه می شود. کسانی که در بتا چند نفره خصوصی شرکت می کنند، پاداش های منحصر به فردی کسب خواهند کرد. اول، همه شرکت کنندگان یک Calling Card منحصر به فرد دریافت می کنند، در حالی که کسانی که حداکثر رتبه را در بتا تجربه کنند، Token Unlock را دریافت می کنند که می تواند در هر بخش از محتوای Create-a-Class در بازی کامل استفاده شود.

تاریخ عرضه Private Multiplayer Beta بازی Call of Duty: Black Ops 4:

Ps4:

  • Starts: August 3 at 10 AM PT / 1 PM ET / 6 PM BST
  • Ends: August 6 at 10 AM PT / 1 PM ET / 6 PM BST

Ps4 و xbox1:

  • Starts: August 10 at 10 AM PT / 1 PM ET / 6 PM BST
  • Ends: August 13 at 10 AM PT / 1 PM ET / 6 PM BST

PC Beta Early Access:

  • Starts: August 10 at 10 AM PT / 1 PM ET / 6 PM BST

PC Open Beta:

  • Starts: August 11 at 10 AM PT / 1 PM ET / 6 PM BST
  • Ends: August 13 at 10 AM PT / 1 PM ET / 6 PM BST

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را از بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =