کمپانی Activision در تریلر منتشر شده از بازی Call of Duty: WW2 از چهارمین و آخرین بسته الحاقی بازی تحت عنوان Shadow War رونمایی کرد. این بسته الحاقی در یک مدت زمان محدود ابتدا برای ps4 و سپس برای دیگر سیستم عامل ها روانه بازار می گردد.

با اینکه تا انتشار جدیدترین نسخه بازی Call of Duty تحت عنوان Call of Duty: Black Ops 4 زمان کمی فاصله داریم استودیو Sledgehammer Games از یک بسته الحاقی دیگر برای بازی Call of Duty: WW2 رونمایی کرد و بازیکنان همچنان قادرند خود را با محتویات جدید این بسته سرگرم نمایند و کماکان از این بازی نهایت لذت را ببرند. در مجموع 5 نقشه به بازی اضافه می گردد که 3 مورد از این نقشه ها مختص بخش چند نفره می باشد.

این سه نقشه شامل Chancellery، Airship و Excavation است. دو نقشه دیگر نیز برای حالت های War و Nazi zombie بازی در نظر گرفته شده اند.

نقشه Airship

در نقشه Airship در یک محیط کوهستانی جریان دارد که در آن شاهد zeppelin بزرگی هستیم. یکی از نکات قابل توجه در نقشه این می باشد که شما می توانید در داخل zeppelin مستقر و از تجهیزات و سلاح های این وسیله ی جنگی برای نابودی دشمنان استفاده نمایید. توجه داشته باشید کوچکترین اشتباه منجر به مرگ شما خواهد شد.

نقشه Chancellery

این نقشه شما را به ساختمان نظامی در فرانسه می برد. دور تا دور این ساختمان از بناهای دیگر پوشیده شده و مکان مناسبی برای عملیات تک تیر اندازها می باشد. شما قادرید در میان اتومبیل ها و کامیون های پارک شده پنهان و به مبارزه با دشمنان بپردازید.

نقشه Excavation

تجربه جنگ در درون یک معدن زیرزمینی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد.

نقشه Operation Arcane

در این بسته الحاقی بازی Call of Duty: WW2 بازیکنان به یک نقشه تحت عنوان Operation Arcane در حالت War نیز دسترسی خواهند یافت. اتفاقات در کشور اتریش جریان دارد و شما باید با استفاده از امکانات و تجهیزاتی که در گوشه و کنار بازی مشاهده می کنید، در مبارزات خود استفاده نمایید.

در این نقشه شما باید به Austrian lab راه پیدا کنید و تکنولوژی های مخفی را درون این آزمایشگاه سرقت و بعد از اتمام کار خود آزمایشگاه را منفجر نمایید. سلاح های کشف شده شامل Tesla Gun و Soldier Serum می باشد که می توانید برای تکمیل ماموریت خود از آنها بهره ببرید.

نقشه Frozen Dawn

در نهایت، در این بسته الحاقی بازیکنان یک نقشه جدید برای بخش Nazi zombie به نام The Frozen Dawn دریافت خواهند کرد که باید در یک غار بسیار بزرگ و مملو از تونل های طویل، با دشمنان و زامبی های گوناگون مبارزه بپردازند.

براساس گفته کمپانی Activision و Sledgehammer Games بسته الحاقی The Shadow War برای بازی ویدیویی Call of Duty: WW2 در روز سه شنبه 6 شهریور ماه امسال به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 عرضه خواهد شد ولی هنوز تاریخ دقیقی از انتشار این بسته بر روی سایر پلتفرم ها اعلام نگشته است.

قرار است بازی Call of Duty: Black Ops 4 در روز بیستم مهر ماه سال جاری بر روی سه پلتفرم xbox1 ،ps4 و pc عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − سه =