جدیدترین قهرمان بازی Dota 2 به نام Grimstroke قابل پخش می باشد.

قهرمان جدید Dota 2 زمستان امسال می آید. Grimstroke قابلیت های برتری دارد و از حمله های مجزا نیز پشتیبانی می نماید. او شباهتی به یک هنرمند شیطانی که دارای توانایی های مختلف می باشد نیز هست.

Stroke of Fate یک جوهر است که باعث افزایش آسیب به دشمن می شود و این اتفاق به سرعت رخ می دهد. Phantom Embrace جوهری شبح آلود را به سمت دشمن پرتاب می کند و آن باعث خفه شدن و سکوت او می شود. اگر این روح بتواند درون بدن دشمن بماند می تواند آسیب واقعا جدی ای را برای او ارمغان بزند و بعد از این موضوع به Grimstroke باز می گردد. هنگامی که شبح باز می گردد دوباره خود را بهبود می بخشد.

Ink Swell covers یک جوهر است که سرعت و ایمنی خود را می گیرد و به سمت دشمنان پرتاب می کند. این موضوع دشمنان را خاموش می نماید. البته با انفجار جوهر این توانایی به پایان می رسد.

طلسم Soulbind یک دشمن را به نزدیکترین یار متحد خود متصل می کند. سپس هر طلسم بر روی دشمنان تاثیر می گذارد. پیوند بین بازیکنان می تواند شکسته شود ولی این موضوع باعث شکست بازیکن نمی شود.

در داستان بازی Dota 2، کاراکتر Grimstroke از سن نوجوانی به دنیا آمد و برای محافظت مردمش تلاش بسیار کرد. با این حال مسیر زندگی این قهرمان بر پایه فداکاری ساخته شده است. بنابراین تمامی طلسم ها و جوهرها برای بهبود زندگی قهرمان داستان به او افزوده گشته.

با تریلر کوتاهی که از این بخش به نمایش در آمده اطلاعات زیادی به دست نمی آید تنها ما را متوجه آن می کند که سربازان به مبارزه دعوت شده اند.  تیم های موجود در این بازی نیز رو به بهبود یافتن و ارتقا می باشند.

لطفا نظرات خود را درباره جدیدترین قهرمان بازی Dota 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − پنج =