دو به روز رسانی جدید 1.07 و 1.08 در حال حاضر برای بازی Spider Man موجود می باشد. اولین پچ، چندین ویژگی جدید را برای کنسول ps4 ارائه می کند و به دلیل وجود این حالت New Game Plus به بازی اضافه شده و پشتیبانی برای محتوای قابل دانلود نیز آمده است.

دومین حالت چندین مشکل را رفع می کند. حالت New Play Plus بازی Spider Man به شما امکان می دهد که داستان بازی را از ابتدا پخش کنید و همچنین به لباس، ابزار، مهارت، حالت و هر معیاری که در بازی قبلی باز کرده اید، دسترسی پیدا کنید. با این حال تمام فعالیت های جهان باز، مجدد تنظیم خواهد شد.

اولین قسمت از محتوای قابل دانلود The City that Never Sleeps در 1 آبان 1397 (23 اکتبر 2018) منتشر خواهد شد و برای این منظور، به ‌روزرسانی‌های اشاره شده از بسته داستانی The Heist پشتیبانی می‌کنند. قسمت‌های دیگر که با نام‌های Turf Wars و Silver Lining  شناخته می‌شوند به ترتیب در ماه‌های نوامبر و دسامبر عرضه خواهند شد.

حالت Photo نیز به روز شده و هم اکنون می توانید عکس ها را ساده تر و سریعتر در دست داشته باشید. شما می توانید یک گزینه برای راه اندازی حالت عکس از طریق دکمه سمت راست و سمت چپ تغییر دهید. شما همچنین می توانید لایه ها را در حالت عکس بچرخانید و از فریم ها و برچسب های جدید استفاده کنید.

به روز رسانی 1.07 و 1.08:

  • اضافه شدن داستان The City That Never Sleeps به The Heist.
  • اضافه شدن New Game Plus.
  • اضافه شدن Ultimate.
  • دو جایزه جدید اضافه شده است.
  • توانایی چرخش لایه ها در حالت عکس اضافه شده است.
  • قاب عکس و برچسب های جدید به حالت عکس اضافه شده است.
  • گزینه ای میانبر برای فعال کردن حالت عکس از طریق دکمه سمت راست اضافه شده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Spider Man به صورت دیدگاه برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =