فصل 6 بازی Fortnite در نهایت روز پنجشنبه منتشر گردید و در کنار آن کمپانی Epic Games از به روز رسانی 6.0 بازی نیز رونمایی کرده است.

کاربران همانند گذشته با خرید Battle Pass بازی Fortnite می‌ توانند به چالش ‌های هفتگی بیشتری دسترسی داشته باشند و با بالا بردن سطح خود، لوازم تزئینی و شخصیت ‌های جدیدی را کسب کنند. همچنین برخی تغییرات در دنیای بازی تحت عنوان Wildly Popular Royale وجود دارد.

کمپانی Epic Games یک Shadow Stones را معرفی نموده (به طور موقت غیر فعال) و نقشه را با مکان های جدید مانند Floating Island ،Corn Fields و Haunted Castle خالی از سکنه به روز کرده است.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

در جریان بازی به شما کوله پشتی هایی داده می شود که در آن یک حیوان کوچک (بچه اژدها، سگ و آفتاب پرست) قرار دارد. در دنیای بازی قادرید با حیوانات خانگی با دوستانتان در جزیره به گردش بپردازید. همچنین این موجودات بسته به موقعیت و کارهایی که شما انجام می ‌دهید، واکنش نشان خواهند داد. در حال حاضر تنها این سه حیوان معرفی شده اند و هر یک از آن ها، دارای لباس و رنگ ‌های مختلف می باشند. در تصویر شماره 1 حیوانات حاضر در جریان بازی را مشاهده می نمایید.

بازی Fortnite
تصویر شماره 1: حیوانات حاضر در بازی Fortnite

مکعب بنفش رنگ و مرموز بازی در این فصل هم وجود دارد و بخشی از منطقه Loot Lake را از زمین جدا و به هوا می برد.

در فصل 6 بازی موسیقی پس زمینه به جریان بازی اضافه شده است و کاربران می توانند نهایت لذت را از آن ببرند.

زمانی که نقشه‌ی بازی را باز می‌ نمایید متوجه یک محیط طوفانی، جدا از منطقه‌ی Loot Lake، می ‌شوید. در جریان بازی حضور یک منطقه بیابانی جدید نظر شما را جلب خواهد کرد.

سلاح های بازی هم با تغییرات زیادی همراه هستند. سلاح هایی همچون Impulse Grenade ،Suppressed Submachine Gun ،Light Machine Gun ،Bouncer و Remote Explosives در حال حاضر برای استفاده در جریان بازی در دسترس قرار گرفته اند.

کمپانی Epic Games در فصل 6 بازی Running Man را هم اضافه کرده است. لباس های فصل ششم دارای جزئیات بسیار زیادی هستند و از بهترین آنها می‌ توان به دو پوشش Calamity و Dire اشاره کرد.

دیگر لباس ها شامل یک شنل قرمز و یک زن خون‌آشام به نام Dusk می باشد و به طور کلی همگی آن ها، حال و هوای هالووین را به خوبی حفظ کرده‌اند. llama DJ، Red Riding Hood و wolfman از دیگر موارد اضافه شده به این فصل از بازی هستند. در تصویر شماره 2 نمایی از شخصیت های جدید بازی را مشاهده می کنید.

بازی Fortnite
تصویر شماره 2: نمایی از کاراکتر های بازی

به حتم این فصل از بازی همانند فصل قبل برای شما لحظات تکرار نشدنی به همراه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فصل 6 بازی محبوب Fortnite ما را دنبال نمایید. ممنون از همراهی لحظه به لحظه شما عزیزان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =