کمپانی سونی پس از مدتی مقاومت در نهایت در طی یک خبر اعلام کرد که حالت Cross-Play میان ps4 و سایر پلتفرم‌های بازی Fortnite در قالب حالت بتا در دسترس قرار می گیرد.

حالت  Cross-Play میان ps4 و سایر پلتفرم‌ها به شکل آزمایشی به بازی Fortnite اضافه شده است همانگونه که مطلع هستید فصل 6 بازی  بر روی پلتفرم های ps4، xbox1 ،Nintendo Switch ،pc و ios روانه بازار شده است.

این حرکت نشان دهنده تغییر قابل ملاحظه در موضع کمپانی سونی در بازی متقابل است. این شرکت طی چند ماه گذشته در معرض انتقادات شدیدی قرار گرفته زیرا به بازیکنان بازی Fortnite اجازه نداده بود پیشرفت های خود را در روند بازی با سیستم های عامل دیگر به اشتراک بگذارند. این قابلیت در نسخه های دیگر بازی نیز موجود می باشد.

پاسخ سونی به این موضوع این بود که PS4 به تنهایی بهترین مکان برای تجربه بازی است و نیازی به بازی با دیگر پلتفرم ها ندارد. اما طرفداران و سایر رهبران صنعت بازی های ویدیویی از پاسخ این شرکت ناراضی بودند و این موضع را امری خود خواهانه می دانستند.

سونی تغییر در رویکرد خود را در یک پست در وبلاگ PlayStation اعلام کرد. John Codera رئیس کمپانی سونی بیان کرد:

” ما متوجه شدیم که کاربران کنسول PS4 منتظر یک به روز رسانی جدید برای بازی Fortnite هستند و از صبر و شکیبایی ‌آن ها کمال تشکر را داریم که منتظر ماندند تا ما یک راه‌ حل جدید برای حالت Cross-Play پیدا کنیم”.

وجود حالت آزمایشی برای این بخش به ما کمک می ‌کند تا مطمئن شویم که کراس پلی گزینه‌ی مناسبی برای کاربران ps4 است یا خیر.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

در حال حاضر مشخص نیست که چقدر این بتا ادامه می یابد و زمان بندی آن کاملا اتفاقی است. فصل 6 بازی امروز آغاز خواهد شد و بازیکنان می توانند پیشرفت های خود را در سایر سیستم عامل ها ادامه دهند.

کمپانی Epic یک Battle Pass جدید برای خرید معرفی می کند که می توانید برای خرید لوازم تزئینی و دریافت پاداش از آن ها استفاده نمایید. در تمام تصاویر منتشر شده از فصل 6 بازی از مکعب بنفش در پس زمینه استفاده شده که اخیرا در دریاچه لوت غرق و آن را بنفش و پر تلاطم کرده است.

لطفا نظرات خود رادرباره بازی  Fortnite به صورت دیدگاه برای من، گروه crocogame و دوستانتان در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 20 =