در ابتدا کمپانی مایکروسافت قصد داشت نخستین آزمایش بتا را برای بازی Halo Master Chief Collection پلتفرم pc در ماه April منتشر کند ولی این اتفاق دیگر رخ نمی دهد. اکنون 343 Industries توسعه دهنده این بازی توضیح داده است که چرا تاخیر لازم بود. توجه داشته باشید نسخه PC توسط Splash Damage و Ruffian Games با پشتیبانی از 343 ساخته شده است. پیشرفت بزرگی برای راه اندازی اولین تست بتا یا پرواز برای Halo: Reach صورت گرفته اما هنوز کاملا آماده نشده است.

343 گفت: ” قبل از اینکه ما احساس کنیم برای اولین پرواز عمومی آماده هستیم. هم چنان تعداد زیادی از اقلام برای کار کردن وجود خواهد داشت”. آزمایش Halo: MCC برای پلتفرم PC با تمرکز خاصی در مورد اینکه چگونه بازی با موس و صفحه کلید کار کند شده است.  این تست ها به عنوان کار فنی در بخش توسعه ادامه می یابد.

در رابطه با آنچه که بطور خاص برگزار شده، اولین تست بتا 343 اعلام کرد که در حال تکمیل روند توانایی فنی کاربران Steam برای به دست آوردن پرواز است. 343 گفت: “ما سعی در حذف بخش های غیر ضروری داریم”.

علاوه بر این، در زمینه های امنیتی کار بر روی Halo: MCC پلتفرم PC انجام می شود. شما می توانید برای برنامه رایگان Halo Insider فرصتی برای ورود به آزمایشات بتا ثبت نام کنید. آزمایشات قبل از گسترش در طول زمان به کاربران اضافی شروع می شوند. Halo: MCC شروع به انتشار خود در کامپیوتر با Halo: Reach (که همچنین به Xbox One می آید) می کند تا پس از آن به ترتیب زمانی – Halo: Combat Evolved، Halo 2، Halo 3، Halo 3: ODST و Halo 4 ادامه یابد. بازی ها با موتورهای مختلف ساخته می شوند، برخی از آنها برای Halo خاص نیستند. همچنین موتورهای دارای سبک های برنامه نویسی متفاوت هستند.

بسیاری از ابزارهایی که برای ساختن هر عنوان استفاده می شود دیگر وجود ندارد، بنابراین ما نیاز به بازسازی و تعمیر این سیستم ها داریم تا آنها را به درستی کار کنیم. این بازی ها با استفاده از تکنیک های پیشرفته تر ساخته شده اند، بنابراین برای بسیاری از ما که برای توسعه مدرن AAA استفاده می شود، یک چالش جالب برای بازگشت به شیوه های قدیمی است.

با توجه به اینکه Halo: Reach در حال پخش می باشد به طور مرتب پیشرفت خوبی دارد. به طور کلی، 343 تاکید کرد که آوردن Halo: MCC به کامپیوتر فقط یک کار کپی ساده نیست. 343 گفت: “بعضی از افراد ممکن است تصور کنند که فقط کپی کردن و چسباندن بسیاری از آنها برای انجام کارهاست اما انجام بازی در سطح بازیکنان با کیفیت خوب قطعا ساده نیست.” انتظار می رود این بازی در طی جلسه هیئت مدیره مایکروسافت E3 2019 در ماه ژوئن نشان داده شود.

لطفا نظرات خود را درباره تاخیر انتشار بازی Halo Master Chief Collection در pc به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =