چه زمانی The Last of Us: Part II منتشر می شود؟

این در حال حاضر یکی از بزرگترین سوالات در بازی Last Of Us 2 به حساب می آید. ما همچنان اطلاعی از این موضوع نداریم. Neil Druckmann کارگردان این بازی در گفتگویی با شوخی صحبت هایی به میان آورده است. به طور طبیعی، با درخواست تاریخ انتشار، به شایعات پاسخ داد.

بنا به شایعات بازی The Last of Us: Part II اسفند امسال منتشر خواهد شد. Ashley Johnson بازیگر نقش Ellie در یک ویدئو گفت که فکر می کند این بازی در اسفند ماه امسال منتشر می شود در همین راستا Jason Schreier نویسنده بازی نیز معتقد می باشد که گفته های Ashley صادق می باشد. Daniel Ahmad تحلیلگر می گوید تا کنون تنها تاریخ مشخص شده همین می باشد و صحت آن بالا می باشد. رسما، هیچ تاریخ انتشار یا حتی یک نسخه آزمایشی هنوز برای The Last of Us2 اعلام نشده است.

وب سایت آزمایشی The Onion اخیرا یک داستان خنده دار که گفته بود این بازی در سال 2019 راه اندازی خواهد شد، منتشر شده است و Naughty Dog پاسخ داده که در صورت آماده بودن بیشتر اطلاعات را خود به اشتراک می گذارد.

این بازی بر روی کنسول ps4 عرضه خواهد شد ولی با کنسول ps5 نیز سازگار می باشد. بنابراین عنوان Naughty Dog در سیستم جدید نیز حضور خواهد داشت. در اخبار دیگر، طراح Last of Us: Part II به استودیو جدید Xbox یعنی The Initiative پیوست.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Last Of Us 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 14 =