کمپانی فرانسوی Quantic Dream یک نسخه آزمایشی از بازی Detroit: Become Human را برای دریافت بازخورد بازیکنان منتشر کرده. لازم به ذکر است دو بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls توسط همین استودیو ساخته شده بودند که توانستند به خوبی در دل بازیکنان جای بگیرند. این بازی 4 خرداد به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 عرضه خواهد شد. فردا تمام انتظارها به سر می آید و ما بار دیگر شاهد درخشش استودیو Quantic Dream خواهیم بود.

ps4          بازی Detroit: Become Human


مدل کارکترها:

مدل سازی شخصیت، همیشه در استودیو Quantic Dream (چه در بازی های قبلی عرضه شده و چه بازی Detroit) بی نظیر بوده است. که این موضوع همواره توقع بازیکنان را تا حد زیادی بالا نگه داشته.

پایه و اساس آنچه در Demo بازی می بینیم:

به احتمال زیاد، بازی در سیاره دیگری در جریان باشد. همچنین نکته قابل توجه اینکه شخصیت Connor اولین کاراکتر اندرویدی استودیو Quantic Dream است. از همین رو هیجان و انتظار بسیاری برای این بازی متصور خواهیم بود.

استودیو سازنده برای ایجاد چهره های بسیار واقع گرایانه، به کیفیت بافت، انعکاس و پراکندگی نور زیر سطحی توجه بسیاری کرده. همچنین تا به امروز مدل سازی مو های کاراکترها قبلا در هیچ نسخه ای از بازی ها مشاهده نشده بود.

رزولوشن، گرافیک و عملکرد

HDR به آسانی در نسخه آزمایشی اجرا می شود. به نظر می رسد گرافیک بازی در کنسول ps4 و ps4 pro یکسان اجرا می گردد و فرق چشم گیری ندارد.

این کنسول ها بر اساس رزولوشن، متفاوت هستند. بازی Detroit: Become Human از مقیاس رزولوشن  پویا استفاده نمی کند. بنابراین شما، 1080 را در ps4 و 4K را در ps4 pro مشاهده خواهید کرد. البته عملکرد هر دو کنسول بسیار شبیه به هم می باشد. همچنین سرعت شاتر به 30 فریم در ثانیه محدود می شود.

سرعت فریم ها مادامی که افت نکند، درست و دقیق خواهد بود. ما احتمال اینگونه ایرادها را حدس می زنیم زیرا بازی Detroit: Become Human یک اکشن سریع به حساب می آید.

همگی ما می دانیم که از یک نسخه آزمایشی اطلاعات دقیقی دریافت نمی شود. آنچه که تا کنون دیده ایم نشان می دهد، Detroit یکی از بازی های محبوب استودیو Quantic Dream خواهد شد.

استودیو سازنده بعد از بررسی بازخورد بازیکنان نسبت به نسخه آزمایشی، فردا نسخه اصلاح شده را به دنیای Game وارد می کند.

تاریخ انتشار بازی Detroit: Become Human

بازی Detroit: Become Human تاریخ 4 خرداد 97 به صورت انحصاری عرضه می شود.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Detroit: Become Human برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =