مطابق تازه‌ ترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو، لیست تخفیف ‌های خود برای بازی های Nintendo Switch و 3DS در فروشگاه eShop را منتشر کرده است که برخی از بازی‌ های کلاسیک و بازی ‌های جدید در هر دو پلتفرم دیده می ‌شود.

بر خلاف فروشگاه های دیجیتال در PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch فروشگاه eShop یک روند منظم برای تخفیفات ندارد. با این وجود در هر زمان خاص شما معمولا می توانید انتخاب خوبی را داشته باشید. تاریخ تمدید تخفیفات متفاوت است پس باید هرچه سریع تر اقدام به خرید بازی های مورد نظر خود نمایید.

شما می توانید برای تجربه یک زندگی هیجان انگیز بازی Farming Simulator را با قیمت 30 دلار خریداری نمایید. یکی دیگر از بازی های شامل تخفیف بازی Minit (که یک بازی با سبک RPG است. یکی از نکات قابل توجه در این بازی این می باشد که هر قسمت از بازی با ماموریت های عجیب و غریب تنها 1 دقیقه زمان می برد) می باشد.

Lovers in a Dangerous Spacetime یک بازی در سبک shooter می باشد. این بازی را می توان به تنهایی و یا با دو تا چهار بازیکن بازی کرد. بازیکنان خلبان یک سفینه فضایی هستند و در مسیر بازی با شگفتی های بسیاری رو به رو خواهند شد. Lovers in a Dangerous Spacetime را می توانید با قیمت 9 دلار خریداری نمایید.

اگر به دنبال بازی اکشن-مسابقه ای می باشید می توانید بازی Road to Ballhalla (توپی جادویی تحت کنترل شما خواهد بود. باید از آن در برابر خطرات محافظت کنید) را با قیمت $10.50 تهیه نمایید.

شما قادرید سری بازی های Ace Attorney را از حالا تا 10 اکتبر ماه تهیه نمایید. بازی های Phoenix Wright: Ace Attorney Trilog ،Dual Destinies ،Spirit of Justice و Apollo Justice در حدود 12 دلار به فروش می رسند.

شما اگر کنسول Nintendo Switch را در اختیار دارید می توانید لیست بازی های Nintendo Switch و 3DS را دنبال نمایید و این بازی ها را بر روی کنسول خود تجربه کنید.

بازی های Nintendo Switch و 3DS سریعا پس از مدت کوتاهی به قیمت اصلی خود باز می گردند. پس اکنون زمان مناسبی برای دریافت این بازی ها قبل از بازگشت به قیمت واقعی خود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 16 =