بازی Fallout 76 در حال حاضر به طور قابل توجهی تخفیف یافته است.

آخرین بازی بزرگ کمپانی Bethesda، Fallout 76 هفته گذشته راه اندازی شد و در حال حاضر شاهد تخفیف ویژه ای است. بازی Fallout 76 در حال حاضر تنها 40 دلار/ £ 40 / $ 73 AUD در Xbox Live است که 33 درصد از قیمت های معمول آن برای هر منطقه است. این معامله خوب از 6 آذر آغاز خواهد شد.

Fallout 76 با قیمت کامل در تمامی مناطق فروشگاه PlayStation Store باقی می ماند، در حالی که نسخه PC آن از طریق Bethesda.net فروخته می شود و این بخش نیز با قیمت استاندارد به فروش می رسد. Fallout 76 بر روی ps4 و xbox1 تنها با 40 دلار در Black Friday قیمت گذاری شده است.

نسخه pc همراه با میکروفن Yeti با 100 دلار موجود می باشد. بازی هایی مانند: Mass Effect: Andromeda ،Battleborn و Metal Gear Survive پس از مدت ها راه اندازی تخفیف خواهند داشت.

تخفیفات گفته شده نشان می دهد بازی Fallout 76 بر روی مسائل تجاری متمرکز نمی باشد. موضوع قابل توجه این است که Fallout 76 پیش از جمعه سیاه ظاهر شد و معمولا عنوان هایی که نزدیک به جمعه سیاه وارد بازار می شوند تخفیف داده نمی شوند.

کمپانی Bethesda هیچ اطلاعیه ای در مورد عملکرد تجاری Fallout 76 در مقایسه با سال 2015 (کمپانی Bethesda به سرعت اعلام کرد انتشار نسخه بزرگ Fallout 4 با فروش 12 میلیون نسخه از بازی انجام شده و پس از یک روز تنها 750 میلیون دلار درآمد داشته) نداشته است.

Fallout 76 تلاش می کند تا برخی از ایده های جدید را به طور قابل توجهی در بازی بگنجاند. البته این موضوع همراه با چند استثنا ظاهر می شود که به طور قابل توجهی بسیاری از جنبه های بازی را کاهش می دهد. بخش چند نفره بازی سرگرم کننده می باشد ولی این تنها راه ایده آل برای لذت بردن از این عنوان به حساب نمی آید. مکانیک تیراندازی به اندازه کافی قدرتمند نیست و نمی تواند در طولانی مدت لذت بخش باشد.

برخی از مسائل به صورت انفرادی تجربه بهتری به نظر می آید ولی شخصیت ها مسائل عاطفی را به همراه می آورند و آنها اهداف شما را دشوارتر می نمایند. برای مشاهده نقد و بررسی بازی Fallout 76 به لینک مراجعه نمایید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Fallout 76 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی FallOut 76 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پنج =