شرکت EA در E3 2018 تریلر جدیدی از بازی Battlefield 5 را به نمایش گذاشت.

کمپانی EA در E3 2018 اخبار بیشتری از بازی Battlefield 5 -ساخته شرکت توسعه دهنده DICE- را ارائه داد. پیش تر از سبک تیراندازی و دنیای جنگ جهانی دوم آن اطلاع داشتیم. هم اکنون تریلرها صحنه های نبرد و تخریب هایی با مقیاس بالا را به بازیکنان نشان می دهد. این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

تریلر بازی Battlefield 5 با چتر بازانِ رها شده در یک نقشه ی بسیار پهناور -در کشور نروژ- آغاز می شود. بازی در زمستان جریان دارد و تمامی سربازان، تانک ها و هواپیما های موجود را در خود، احاطه می کند.

طلوع زیبای خورشید در کنار کوه های عظیم و با شکوه دیده می شود. ویژگی های جدید بازی Battlefield 5 نسبت به نسخه های پیشین خود طراحی شده است. به عنوان مثال نوع تخریب ساختمان ها، تجهیزات ضد هوایی برای نابودی هواپیما ها و حرکت تانک ها، از جمله این تغییرات خواهد بود.

ما در این بازی به صورت مخفیانه (هم تکنفره هم گروهی) به مبارزه با دشمنان می پردازیم و با کشمکش های بسیاری در طول بازی مواجه خواهیم شد.

کمپ نظامی Nordlys (متعلق به نروژ) با دو شخصیت زن به زیرکی معرفی شد که در آن یکی از آنها این جمله را می گوید:

 این یک مرگ یکنفره نیست. من عاشق تو هستم.

امیدواریم در کنفرانس مایکروسافت امشب اطلاعات بیشتری از بازی Battlefield 5 را بدست آوریم.

هنوز اطلاعات ما از بخش Battle Royale بازی بسیار محدود و کم است. البته کمپانی EA اعلام کرد که شرکت توسعه دهنده ادعا می کند مطمئنا بازی Battlefield 5 متفاوت تر از دیگر بازی های این چنینی ظاهر می گردد.

جزئیات بیشتر در خصوص بازی Battlefield V اوایل سال جاری اعلام خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی Battlefield 5

بازی Battlefield 5 در تاریخ 27 مهر 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. اگرچه چندین روش مختلف برای آزمایش بازی، پیش از انتشار وجود دارد (که هم اکنون اطلاعی از آنها نداریم).

با ما در سایت crocogame همراه باشید تا از اطلاعات لحظه به لحظه بازی Battlefield 5 مطلع شوید. در لینک روبرو با جزئیات این بازی بیشتر آشنا می شوید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Battlefield 5 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Battlefield V برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =