بازی PUBG برای پلتفرم های pc و xbox1 عرضه شده است. اگر شما نقشه Sanhok بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را تست کرده باشید، اکنون فرصتی دیگر برای تجربه نقشه استوایی دارید. تست بازی PUBG ابتدا قرار بود در 4 June (چهارده خرداد) پایان یابد. اما سازنده PUBG آن را تا 7 June (هفده خرداد) تمدید کرد.

در حال حاضر بازی PUBG یکی از پر طرفدارترین بازی های آنلاین به حساب می آید. در PUBG شما تنها یک شانس دارید.

 آخرین بازیکنی که در بازی زنده بماند، برنده می شود پس باید زنده بمانید.

بازی PUBG یکی از پدیده‌ های بزرگ سال ۲۰۱۷ بود. اگر به دنبال ماجراجویی و هیجان هستید می توانید آن را در  PUBG  تجربه کنید.

PUBG Corp در صفحه توییتر رسمی خود اعلام کرد که آزمایش Sanhok در حال توسعه است تا در روز پنجشنبه ساعت 7 AM PT / 10 AM ET / 3 PM به نمایش گذاشته شود.

این تست چهارم و احتمالا نهایی بازی PUBG محسوب می شود. طبق گفته سازنده بازی، نقشه جدید Savage (نقشه جدید استوایی) در اواسط ماه June به live game در پلتفرم های pc وxbox1 اضافه خواهد شد، البته اگر همه چیز بر اساس برنامه پیش رود.

Sanhok چندین تغییر قابل توجه را تجربه کرده است، زیرا اولین بار در ماه آوریل (فروردین) در سرور آزمایشی ظاهر شد. بازی PUBG به تازگی نقشه را به چهار منطقه جدید گسترش داده و چندین ناحیه نیز مورد اصلاح قرار گرفته است.

هنوز اعلام نشده که Sanhok به live game اضافه خواهد شد (اگر چه سازنده نقشه های خود را برای معرفی وسایل نقلیه جدید و سلاح بازی PUBG اعلام کرده است). Tukshai یک وسیله نقلیه سه چرخ محرک است که منحصر به فرد برای نقشه Sanhok می باشد.

با تشکر از همراهی شما عزیزان، بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاری نظرات و تجربیات شما به شکل دیدگاه در پایین همین مقاله هستم.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =