اخبار منتشر شده حاکی از آن است که آپدیت 12# بازی محبوب  PUBG عرضه شده است. پس از آپدیت جدید بازی PUBG و اضافه شدن آیتم های جدید، سیل عظیم بازیکنان به سمت سرورهای بازی PUBG روانه شدند. این امر -در روز گذشته 12 فرودین ۱۳۹۷- موجب به وجود آمدن مشکلات فروان برای سرورهای بازی شد. مشکلاتی مانند  عدم ورود به منوی اصلی یا تقلا کردن بازیکنان برای وصل شدن به سرورها. پس از اصلاح مشکل سرورها، آپدیت جدید بازی PUBG برای همه بازیکنان PC در دسترس قرار خواهد گرفت.

در زمانی که رقابت تنگاتنگی بین بازی PUBG و Fortnite وجود دارد، از دست دادن کاربر (به دلیل نقص سرورهای بازی PUBG) برای شرکت سازنده بسیار گران تمام خواهد شد.

مسئله اصلی اینجاست که آن‌ها انتظار 1 میلیون بازیکن فعال را به طور همزمان داشتند. اما تعداد بازیکنان، فراتر از ارقام پیش‌بینی شده بود. PUBG Corp در تلاش است ساختاری بهتر و جدیدتر برای بازی بسازد. این درحالی است که آمار بازیکنان نیز روز به روز افزایش می یابد. حدود 1 ماه پیش، 1 میلیون بازیکن فعال در بازی بصورت همزمان حضور داشتند. این امار هفته پیش به 1.5 میلیون و درحال حاضر به 1.7 میلیون رسیده است.

بر اساس خبر منتشر شده، هنوز تاریخ دقیقی برای بازگشت سرورهای بازی PUBG به حالت عادی مشخص نشده است. شما می توانید برای اطلاع از آخرین وضعیت سرورهای بازی PUBG، صفحه اخبار بازی های ویدیویی کروگیم را دنبال کنید.

آپدیت جدید بازی PUBG

پس از عرضه رسمی بازی PUBG برای PC، کمتر شاهد بروزرسانی بازی یا اضافه شدن محتویات جدید و حالت دسترسی زود هنگام بازی بودیم. در حال حاضر که یک آپدیت جدید برای نسخه ی PC در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. بازی PUBG در ابتدا برای Xbox 1 منتشر شد. با کمی اختلاف شاهد عرضه ی این بازی بر روی پلتفرم PC نیز بودیم.

در آپدیت جدید بازی PUBG با بهره گیری از دو ویژگی معرفی اسلحه ی SLR و انتخاب نقشه ای که ترجیح می دهید، بازی بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. همچنین یک وسیله ی نقلیه به اسم Mirado به بازی پرهیجان PUBG اضافه شد. Mirado یک خودروی چهار نفره است که در مرکز شهر و خیابان های اصلی یافت می شود.  لازم به ذکر است که سلاح جدید بازی PUBG یکی از قدرتمندترین سلاح های امروزی محسوب می شود.

در نهایت، Patch جدید مجموعه ای از رفع اشکالات و تعدادی آپدیت برای Miramar (مانند اضافه کردن و حذف برخی از ساختمان ها) است.  همچنین کاربران می‌توانند منتظر دو مدل جعبه جدید برای بازی باشند که یکی از آن‌ها پولی است و دیگری را به صورت رایگان می توانید دریافت می‌کنید.

به شما توصیه میکنم با خواندن مقاله ی Patch جدید بازی PUBG اطلاعات جامعی از آن دریافت کنید.

patch جدید بازی PUBG

باتشکر از همراهی طرفداران با محبت crocogame، پس اگر این بازی را بر روی پلتفرم های بالا، انجام می دهید، تجربه و نکات آموزشی خود را از این بازی برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات، پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دوازده =