ماجراجویی “Elsweyr” به عنوان یک تبلیغ برای گسترش مشابه یکی از بزرگترین بازیگران آنلاین منتشر شد و شباهت چشمگیری با یک ماجراجویی سیاه چال و اژدها به نام “The Black Road” منتشر کرد. این ماجراجویی در سال 2016 منتشر شد که توسط Paige Leitman و Ben Heisler نوشته شده است. در ادامه تغییراتی که در بازی Elder Scrolls رخ داده را بررسی می نماییم.

Ars Technica گزارش می دهد Bethesda ماجرایی به نقل از Bethesda Netherland انجام می دهد. این به سرعت توسط عموم مورد انتقاد قرار گرفت و حتی توجه Leitman را به خود جلب کرد. نماینده Bethesda گفت: “ما یک ماجراجویی ESO tabletop RPG را قبلا به اشتراک گذاشته ایم تا بتوانیم منبع این چنینی را بررسی کنیم. از شما برای تمامی نگرانی هایتان تشکر خواهیم کرد.”

سناریو جدید کمی تغییر یافته ولی کماکان مشابه همدیگر هستند. به عنوان مثال، این قسمت از D & D’s The Black Road را ببینید:

“هیچ چیزی مانند صحرا وجود ندارد که مردم را کوچک و ناچیز احساس کند. در هر جهت، تپه های بزرگ در سراسر منظره چرخش می کنند و یک آسمان حتی بزرگتر بالا می آید. آبادی با چادرهای سفید با خورشید و کویر Anauroch گسترده هستند”.

سپس آن را با پاراگراف مربوطه از Elsweyr مقایسه کنید:

“هیچ چیز ضربان بیابان را از بین نمی برد تا مردم را کوچک و بی اهمیت احساس کند. در هر جهت، طوفان های فراوان در سراسر منظره و حتی یک هواپیما خالی بالای آن بزرگتر می شوند. واحه در مرز بین Cyrodiil و Elsweyr یک مجموعه از چادرهای رنگارنگ و آفتاب خورشید در بیابان وسیع Elsweyr است. ”

Bethesda با انتقاد مشابهی مواجه شده است. در سال 2016، Fallout New Vegas ادعا کرد Bethesda محتوای خود را برای یک سناریوی در DLC Far Harbor Fallout 4 برداشته است. سناریو tabletop RPG که Elseweyr را ارتقا می دهد در تاریخ 14 خرداد راه اندازی می شود. فصل Dragon با چهار DLC در سال 2019 راه اندازی شد. تریلری آشکارا نشان داد که اژدها بار دیگر اشغال جهان Tamriel را نشان می دهد. همانطور که می دانید این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 و nintendo switch قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره تغییرات بازی Elder Scrolls به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دیجیتال The Elder Scrolls Online Morrowind Upgrade برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =