کنفرانس PAX Aus این هفته در ملبورن برگزار می شود و در حال حاضر کمپانی مایکروسافت به PlayStation و Ubisoft پیوسته و تمام بازی های بزرگ خود را اعلام خواهد کرد. در این نمایشگاه غرفه مایکروسافت شامل 80 کنسول xbox1 و بازی های منتشر شده مانند Ori، Will of the Wisps و Battlefield V می باشد.

برای بازی Battlefield V 32 بازیکن در نقشه Rotterdam برای حالت Conquest به مبارزه خواهند پرداخت. PUBG نیز قابل پخش خواهد بود و شامل حالت جنگی در نقشه جدید Sanhok است. علاوه بر این، مایکروسافت Forza Horizon 4 را نیز در اختیار دارد، در حالی که این شرکت McLaren 720S را هم به نمایش می گذارد.

تعدادی از بازی های Indie نیز در غرفه مایکروسافت، از جمله Tunic، Bendy و Ink Machine، Supermarket Shriek و Ashen قابل پخش خواهند بود.

در خارج از بازی های قابل پخش، مایکروسافت روز جمعه، 26 اکتبر (4 آبان) در ساعت 1 بعد از ظهر، یک جلسه تمرینی به نام “Xbox Presents: Gaming for Everyone” را میزبانی خواهد کرد. علاوه بر این ها، Xbox با همکاری NEXT Exhibit کنترل جدید Adaptive را نشان می دهد.

کنفرانس PAX Aus در 26 اکتبر (4 آبان) با یک سخنرانی کلیدی توسط Rhianna Pratchett (که در راه اندازی مجدد Tomb Raider و عاقبت آن، Rise of the Tomb Raider کار می کرد) آغاز می شود. او همچنین Edge Mirror، Sword Heavenly و سری Overlord را نوشته است. در طی سخنرانی PAX Aus او به طور مستقیم با طرفداران ارتباط برقرار خواهد کرد و به سوالات طرفداران پاسخ خواهد داد.

تمامی علاقه مندان به این مراسم می توانند بلیط های یک و یا سه روزه را دریافت نمایند و از این رویداد بازی های ویدیویی لذت ببرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنفرانس  PAX Aus با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره کنفرانس PAX Aus برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =