بازی Assassin’s Creed Odyssey ممکن است تا تاریخ 13 مهر بر روی پلتفرم های ps4 ،xbox 1 و pc عرضه نشود. ولی شما می توانید یک تم از بازی را برای کنسول ps4 خود دریافت کنید. نکته جالب تر این است که برای دسترسی به این تم هیچگونه نیازی به پیش خرید بازی Assassin’s Creed Odyssey نمی باشد. کافی است به اکانت خود وارد شوید و با رفتن به لینک دانلود تم رایگان بازی Assassin’s Creed Odyssey را برای کنسول خود دریافت نمایید.

توسعه بازی Assassin’s Creed Odyssey توسط شرکت Ubisoft Quebec -کمپانی که بازی Assassin’s Creed Syndicate را نیز ساخته است- انجام می شود.

همانگونه که انتظار می رفت بازی در یونان باستان جریان دارد. بناهای باستانی و پوشش مخصوص مردم یونان در بازی قابل مشاهده می باشد. درنسخه Odyssey سبک RPG بیش از هر نسخه ی دیگر به معرض نمایش گزاشته شده است. انتخاب جنسیت کاراکتر اصلی بازی و انتخاب دیالوگ در شرایط مختلف، از ویژگی های این نسخه از بازی می باشد. گیم پلی بازی Assassin’s Creed Odyssey به شما این امکان را می دهد تا به عنوان یک قهرمان مرد یا زن بازی کنید و تصمیمات در بازی عواقبی دارد که با آنها رو به رو و می شوید بر تجربه شما می افزاید. دیالوگ ها و قابلیت های هر دو کاراکتر مرد و زن یکسان می باشد و تفاوت تنها در مدل های کاراکتر ها خواهد بود.

تم متحرک برای کنسول ps4 یک جنگجو Spartan مرد در قسمت راست منوی شما ایجاد می کند. اگر کلید جهت بالا را فشار دهید سرباز از صفحه نمایش برداشته و توسط یک جنگجوی زن جایگزین می شود.

کسانی که بازی Assassin’s Creed Odyssey را پیش خرید کرده باشند می توانند دو روز زودتر از سایرین اقدام به دانلود و تجربه بازی نمایند.

در این نسخه از بازی بخاطر فضاهای متفاوت و جلوه های ویژه، لحظات تکرارنشدنی برای شما خلق می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =