Todd Howard در بیانه ای، کمپانی Obsidian را مورد ستایش قرار داد. ولی افزود بهتر است توسعه داخلی خود را همراه داشته باشد.

بازی 2010 Fallout: New Vegas توسط شرکت Obsidian Entertainment توسعه یافت و کمپانی Bethesda Game Studios در ساخت آن دستی نداشت. این بازی جهان باز به طور کلی برای تمامی طرفداران دوست داشتنی بود و هست از همین رو کمپانی Obsidian گفت دوست دارد بار دیگر ساخت بازی Fallout را در سری های جدید عهده دار باشد. اما به نظر می رسد این اتفاق نخواهد افتاد.

Todd Howard رئیس کمپانی Bethesda در یک مصاحبه جدید گفت:

این شرکت ترجیح می دهد بازی های بزرگ را به صورت داخلی توسعه دهد. او به The Guardian در مصاحبه ای گفت احتمال آنکه دوباره این بازی در استودیو دیگری ساخته شود بسیار کم است.

Howard گفت:

شرکت ما هم اکنون بسیار بزرگ می باشد . از همین رو بهتر است توسعه بازی ها به دست امور داخلی انجام پذیرد. البته من نمی توانم بگویم هرگز این اتفاق تکرار نمی شود. زیرا من همیشه فکر کردم که تیم Obsidian کار خود را به خوبی انجام داده است.

علاوه بر دفتر مرکزی Bethesda در Maryland، استودیو بازی Bethesda در مونترال نیز (سال 2015) افتتاح گردید. اوایل امسال استودیو BattleCry در Austin تگزاس معرفی شد.

با توجه به منابع خبری، کمپانی Bethesda تعداد کارمندان داخلی خود را نسبت به سال پیش افزایش داده. زیرا می خواهد هم گام با استودیو Obsidian در بازی Fallout پیش رود.

بنا به نام قدرتمند تجاری بازی Fallout، منطقی است که شرکت بتسدا بخواهد کنترل بیشتری بر روی محصول نهایی خود داشته باشد.

بازی بزرگ بعدی کمپانی Bethesda امسال با عنوان Fallout 76 قرار است با بخش چند نفره به بازار عرضه گردد. پس از آن بازی علمی-تخیلی Starfield و سپس بازی The Elder Scrolls VI منتشر خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره سری بازی های  Falloutبرای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نه =