شرکت BioWare از IP جدید و مرموز خویش در EA Play نمایش بیشتری داد.

کمپانی BioWare تیزر جدیدی از بازی Anthem را به بازیکنان ارائه داد. تریلر این تیزر در E3 به نمایش در می آید. همانطور که می دانید E3 2018 به سرعت در حال نزدیک شدن است. ما پست های مرموز این شرکت را در tweet رسمی کمپانی BioWare در اوایل هفته دنبال می کردیم. استودیو سازنده، با پخش کلیپ کوتاهی به طرفداران اعلام کرد که در E3 2018 چه خواهند دید. بازی Anthem بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 در حال ساخت می باشد.

pc     ps4       xbox1      بازی Anthem


 

 

کلیپ کوتاهی درصفحه رسمی Twitter کمپانی BioWare به نمایش در آمده. این کلیپ 6 ثانیه ای با اینکه اطلاعاتی به بازیکنان نمی دهد اما حال و هوای بازی را به نمایش می کشد.

راوی تیزر تنها یک جمله می گوید:

چیزی خارج از اینجا هست… چیزی می خواهد همه ما را نابود کند.

E3 2018 (تاریخ 19 خرداد) منتظر این تریلر هیجان انگیز هستیم. این رویداد برنامه ریزی شده، در ساعت 11 AM PT شروع شده و در مورد بازی اکشن RPG شرکت BioWare اطلاعات بیشتری خواهد داد. در آن زمان از بازی هایی مثل Battlefield V و Madden نیز اطلاعات بیشتری در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت.

شرکت سازنده بازی Anthem در صفحه رسمی Facebook و Twitter خویش اخیرا فعالیت کمتری داشت. زیرا زمان انتشار بازی بسیار نزدیک است و آنها برای هیجان بازیکنان اطلاعات کمی در دسترس عموم قرار می دهند.

Casey Hudson –رئیس استودیو- اطلاعات کامل تری از بازی Anthem در E3 2018 به بازیکنان می دهد. همچنین او از مسائل فنی بازی نیز خبرهای مختلفی خواهد داد.

بازی Anthem در E3 2017 معرفی شد. با این حال EA به تازگی تایید کرد، این بازی اواخر سال 2019 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 به انتشار می رسد. با اینکه زمان انتشار بازی Anthem کمی طولانی شده، اما ناشر آن ادعا کرد که در واقع این موضوع تاخیر به حساب نمی آید.

یکسال از معرفی بازی Anthem می گذرد اما اطلاعات بسیار کمی از آن در دسترس بازیکنان است. این بازی اکشن، به صورت انفرادی یا چند نفره صورت می گیرد. البته نا گفته نماند که تمرکز شرکت سازنده بیشتر بر روی بخش چند نفره بازی خواهد بود.

با ما در سایت crocogame همراه باشید تا از اطلاعات بیشتر درباره بازی Anthem و E3 2018 مطلع شوید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Anthem برای من،گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 17 =