کمپانی Crystal Dynamics می گوید بازی جدید Avengers بهترین ها را انتخاب کرده است. بازی جدید Avengers از Square Enix که در E3 در سال جاری نشان داده شده، نام های بزرگی در پشت آن دارد. بازی Avengers جدید از Crystal Dynamics و Bungie مربوط شده و شما می توانید تیم خود را به صورت آنلاین به منظور انجام مأموریت ها با دیگر بازیکنان تقسیم کنید. اما این فقط یک گزینه است.

Scott Amos رئیس Crystal Dynamics در مصاحبه ای تایید کرد این بازی آفلاین می باشد. او به GI.biz توضیح داد: “ما می خواهیم بازیکنان دیسک را بخرند و به اینترنت متصل نشوند. شما می توانید یک تجربه کامل داشته باشید و از آن لذت ببرید. ”

Square Enix برای افرادی که می خواهند آنلاین بازی کنند امیدوار است که یک تجربه قوی، مداوم و در حال توسعه با شخصیت های جدید و مکان های اضافه شده در طول زمان و به صورت رایگان داشته باشند. شما در این بازی هیچ هزینه ای برای اقلام مختلف نخواهید پرداخت.

Amos گفت: “ما می خواهیم مردم بتوانند با هم بازی کنند و به این سفر ادامه دهند، اما اگر می خواهید شخصیت های خود را بیش از پیش خریداری کنید و آنها را سفارشی نمایید، این کار را نیز کرده ایم”. همچنین ما می خواهیم به بازیکنانی که در بازی طولانی مدت سرمایه گذاری می کنند پاداش اعطا کنیم.”

بازی جدید Avengers در اردیبهشت 99 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 و Google Stadia قابل اجرا خواهد بود. این بازی دارای تعدادی از قهرمانان نمادین MCU مانند Iron Man، Captain America، Black Widow و Hulk است، اما این عنوان از شخصیت های MCU استفاده نمی کند. برخی از افراد در مورد طرح های شخصیت جدید خوشحال نیستند، اما Crystal Dynamics آنها را تغییر نخواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی جدید Avengers به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =