همانطور که به طرفداران وعده داده شده بود جزئیات بسیاری از بازی های آینده Bethesda در QuakeCon 2018  ارائه داده شد. علاوه بر آشکار شدن اولین گیم پلی بازی Doom Eternal توسعه دهندگان یک نسخه ی جدید از گیم پلی بازی Rage 2 را به نمایش گذاشتند. بازی Rage 2 برای xbox1 ،pc و ps4 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بهتر است بدانید که بازی Rage 2 از نظر خشونت دست کمی از نسخه اصلی خود ندارد.

تریلر که با مرور کلی داستان شروع می شود، نشان می دهد بازی Rage 2 سی سال پس از وقایع بازی اول جریان دارد. پس از ویرانی جهان، زمین شروع به بهبود می کند و حیوانات و گیاهان در سراسر سیاره شروع به رشد می نمایند.

بازیکنان در نقش شخصیت Vineland قرار دارند و در حال فرار از حمله Authority می باشند. در نسخه ی نمایشی بازی شما از طریق سفر به یک منطقه تالاب اقدام به ردیابی Dr. Kvasir می کنند. آتش سوزی در بازی توسط Authority انجام می شود. در این تریلر شما برخی از سلاح های موجود در انبار مهمات جنگی و Wingstick (بومرنگی که توانایی های جدیدی را دارا می باشد) را مشاهده می نمایید.

در نسخه آزمایشی، کاراکتر به Eden Space Center برمی گردد تا Eco-15 را از مدار خارج کند. Goon Squad بیش از حد خشونت آمیز و کاملا غیر قانونی توصیف شده در حالی که Shrouded ها به فناوری باور نکردنی دسترسی دارند.

در این تریلر شما با وسایل نقلیه مانند هواپیما آشنا می شوید و این نکته قابل ذکر است که دشمنان شما هم می توانند در بازی Rage 2 از این وسایل نقلیه استفاده نمایند.

کمی از بازی Rage 2

درست مثل قسمت اول بازی Rage قرار است در بازی Rage 2 هم ماشین ‌ها نقش بزرگی داشته باشند. انواع مختلفی از خودرو ها در بازی قرار داده شده است. به گفته Bethesda هر ماشینی که در دنیای بزرگ بازی به چشمتان بخورد، قابل رانندگی می باشد.

قرار است Rage 2 نقشه‌ بزرگی داشته باشد که هر بخش آن محیط متفاوت و مختص به خود را دارد. گروهی خاص کنترل هر بخش نقشه را بر عهده خواهند گرفت و هر گروه، دشمنان و هیولاهای متفاوتی در مقابل شما می ‌گذارند.

در Rage 2، شما مستقیما وارد یک دنیای بدون نظم و قانون می ‌شوید و می ‌توانید به هر جا بروید، به هر چیز شلیک و همه چیز را منفجر کنید.

بازی Rage 2 همچنان تاریخ انتشار ندارد، اما این بازی برای سال 2019 برای ps4 ،pc و xbox1 عرضه خواهد شد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات خود را برای گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سیزده =