کمپانی Epic Games با انتشار خبری اعلام کرد که هفته بعد رویداد بزرگی همراه با افزودن یک حالت جدید، یک دست لباس و چالش‌ هایی برای بازی Fortnite در راه است.

آپدیت بزرگ بعدی بازی Fortnite، جریان تازه‌ای به نام High Stakes را به این بازی اضافه خواهد کرد. این رویداد شامل یک لباس، چهار ماسک و حالتی با زمان محدود به نام Getaway خواهد بود. شرکت Epic برای اولین بار این حالت بازی را در مراسم PAX West روی سایت Twitch به نمایش گذاشت.

طبق ویدیوی منتشر شده، در حالت Getaway چهار عدد صندوق در نقاط مختلفی از نقشه قرار دارد و چهار بازیکن در قالب یک تیم باید با همکاری یکدیگر به سراغ آن‌ ها بروند. شما باید این صندوق ها را به منظور درآوردن جواهر llama باز نمایید و سپس بدون اینکه جانتان را در بازی از دست دهید به نقطه‌ای مشخص شده پا بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

در این رویداد با چالش ها و ماموریت های جدیدی رو به رو خواهید شد که با انجام و اتمام آن ها می توانید پوسته‌ی Wild Card را به دست آورید. علاوه بر حالت جدید Getaway، از چند پوسته و سلاحی به نام Grappler رونمایی شد که برای جابه جایی بین ساختمان‌ ها و جا به ‌جا شدن سریع بازیکنان کاربرد دارد.

در دیگر اخبار مربوط به بازی Fortnite یک مکعب بنفش رنگ عظیم از شکافی که قبلا در آسمان جزیره Fortnite بوجود آمده بود به این جزیره وارد و آهسته کل این جزیره را دور زد و هر از گاهی از خود ردپایی مرموز به جای گذاشت و به نظر می رسد در نهایت آسمان جادو خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Fortnite برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 1 =