کمپانی اکتیویژن بازی Black Ops 4 را در تاریخ 20 مهر 97 عرضه می نماید و بازیکنان هم اکنون می توانند از pre-load آن بر روی پلتفرم های ps4 ،pc و xbox1 بهره ببرند. این بازی به 49.33 GB در xbox1 فضا نیاز دارد و احتمالا به همین اندازه برای پلتفرم های pc و ps4 نیاز می باشد.

در واقع، کمپانی Activision در پست Reddit گفت: اندازه فایل برای بازی کامل دیجیتال 55 گیگابایت است، اما این موضوع به نظر می رسد آنها میانگین فضای مورد نیاز را در بین پلتفرم های PS4 ،Xbox One و PC مطرح کرده اند.

اگر بازی Black Ops 4 را روی دیسک physical اجرا کنید دیگر نمی توانید آن را pre-load نمایید. علاوه بر این، نسخه دیسک physical به، به روز رسانی 50 GB هم نیاز دارد.

بازی Black Ops 4 در ساعت 12 AM 20 مهر 97 وارد می شود در حالی که بازیکنان پلتفرم pc توانسته اند از تاریخ 17 مهر 97 آن را تجربه نموده اند.

شما می توانید حالت Battle Royale Blackout را پس از دانلود از 30 درصدِ آن استفاده نمایید. با این حال برای تجربه حالت چند نفره، زامبی و Specialist Headquarters تا پایان دانلود باید منتظر بمانید. روی نقشه این بازی، نقاط کلیدی مختلفی وجود دارند. برای مثال، مناطق Raid و Stronghold برای اسنایپر‌ها مناسب می باشند.

بازی Black Ops 4 سناریو های تک نفره را ارائه می دهد که آنها حاوی عناصر داستان هستند. بخش بتل رویال این بازی مطمئنا همانند بازی Fortnite پیشرفت خوبی خواهد داشت.

بازی Black Ops 4 توسط کمپانی Treyarch توسعه داده شده و این بخش زیر برند Black Ops و حالت Zombies را ایجاد کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بازی Black Ops 4 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Black Ops 4 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =