روایت داستان از طریق انتخاب شما در قلب pen-and-paper RPGs دارد و این مرکز Cyberpunk 2077 CD Projekt RED می باشد. این چیزی نیست که برای CD Projekt از سری Witcher بیرون می آید، اما آنچه در مورد بازی Cyberpunk 2077 دیده می شود قابل توجه است، تعداد عناصری که مخلوط می کند تا داستان به صورت شخصیتی ایجاد شود.

هیچ کدام از ایده هایی که CD Projekt برای ایجاد یک روایت انعطاف پذیر استفاده می کند، جدید است – از درختان گفتگو، شعاع شعاع، مسیرهای متعدد از طریق مأموریت و مبارزات و آمار شخصیت استفاده می کند. هیچ کدام از ایده های CD Projekt در روایت داستان جدید نمی باشد. به عنوان مثال شاخه های گفتگو، راه های متعدد از طریق مأموریت و مبارزه با برخورد و آمار شخصیت می باشد.

CD Projekt RED نسخه جدیدی را در E3 2019 نمایش داد. این بازی بر روی گیم پلی تمرکز دارد و از طریق این اتفاقات بازی جریان می یابد. حتی هنوز هم مکالمات فراوانی وجود دارد که از طریق کار و تصمیمی که داستان را تحت تأثیر قرار می دهد، با ایجاد شخصیت شروع می شود. در ابتدای بازی، جنسیت (فقط مرد و زن، به نظر می رسد) و تعهدات شخصیت ها را تعیین می کنید.

همانطور که قبلا توضیح داده شد، Cyberpunk 2077 شامل مجموعه ها نمی شود. شما شخصیت خود را در بسیاری از روش های دیگر نیز می توانید طراحی کنید. سه گزینه backstory در این بازی وجود دارد. Nomad، Street Kid و Corporate شامل این سه گزینه می شوند. همه این عناصر و مجموعه های بیشتر بر مسیر شما از داستان V در Night City تأثیر می گذارند. نسخه نمایشی، ماموریتی را نشان داد که در آن V به Pacifica، جنوب از شش منطقه متمایز Night City که مهاجران از Haiti بیشترین جمعیت را تشکیل می داد، نشان می داد و به دنبال کمک یک باند به نام Voodoo Boyz می گردند.

Pacifica بسیار متمایز تر از Night City است که ما قبلا دیده بودیم. این منطقه در ابتدا به عنوان یک منطقه رفت و آمد ساحلی برنامه ریزی شده بود و شرکت ها پول برای ایجاد هتل ها و مراکز خرید ریخته بودند. هرچند که در جاده ها، برنامه ها از بین رفته اند پول ها از دست رفت، شرکت ها خارج شدند و اقیانوس آرام تبدیل به یک محوطه بیشتر محروم شد که در آن برخی از فقیرترین افراد در Night City زندگی می کنند. حتی در این منطقه پلیس حضور ندارد و با استاندارهای امنیت بسیار دور می باشد.

همانطور که توسعه دهندگان توضیح دادند V دارای “biochip” می باشد و نیاز به حذف آن دارد. همچنین این شامل راز جاودانگی است. شخصیت Keanu Reeves در Cyberpunk 2020 نقش آفرینی نمود و در هنگام نمایش CD Projekt در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت E3 معرفی شد. او در سر شما اقامت دارد و رابطه شما با او (و اینکه چگونه انتخاب کنید) قسمت بزرگی از داستان خواهد بود.

Mercenary For Hire

هنگامی که وارد Pacifica می شوید، شما با Placid، Netrunner ملاقات می کنید، این بدان معنی است که شما را در برابر کمک های باند همراهی کنند. تعاملات شما با Placid شامل بسیاری از گزینه ها است. هنگام صحبت با او، گزینه های گفتگوی استاندارد را برای پاسخ های خود می گویید، در حالی که دیگران بر اساس زمینه و جنبه های منحصر به فرد شخصیت شما باز می شوند.

به عنوان مثال، اگر شما از پس زمینه Street Kid را انتخاب کنید، تجربه شما در باندها می تواند پاسخ سوال ها را بیابد. اگر شما به Intelligence اشاره کردید، ممکن است V چیزی فنی را در تعاملات Placid با یک زیرزمین تشخیص دهد که پاسخ دیگری را اضافه می کند.

شما با هر انتخابی می توانید تغییر قابل توجهی در داستان القا نمایید. این بازی در تاریخ 28 فروردین 99 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 راه انداری خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Cyberpunk 2077 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =