بازی Shadow of the Tomb Raider از یک نقطه بزرگ در توسعه عبور کرده است.

 کمپانی Square Enix و Eidos Montreal اعلام کرده اند که بازی اکشن و ماجراجویانه Shadow of the Tomb Raider دیسک طلایی خود را ارائه می دهد. این بدان معناست که بازی به نقطه اتمام خود رسیده است.

کمپانی Eidos Montreal (توسعه دهنده بازی Tomb Raider) در صفحه رسمی Twitter خود، توسط یک عکس که در پایین مشاهده می کنید (عکس شماره 1) اتمام آن را جشن گرفت. این بازی در حال حاضر برای تولید انبوه آماده سازی می شود.

بازی Shadow of the Tomb Raider
عکس شماره 1: خوشحالی تیم سازنده بازی Shadow of the Tomb Raider

تاریخ انتشار بازی Shadow of The Tomb Raider

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 23 شهریور 97 بر روی پلتفرم های pc، ps4 و xbox1 قابل اجرا خواهد بود.

در حالی که توسعه پایه بازی، به پایان می رسد، کمپانی Eidos Montreal هنوز هم می تواند بر روی محتوای Season Pass آن کار کند. همانطور که قبلا اعلام شد Season Pass با هفت مسیر همراه است. آنها شامل ماموریت های جدید، چالش های متفاوت و غیره می شوند. لارا در این نسخه خشن تر از همیشه ظاهر می شود و قصد نجات جهان را دارد. داستان بازی در آمریکای جنوبی پیش می رود. همین موضوع به جذابیت و تنوع گیم پلی بازی نیز می افزاید. این بازی همچنان جهان باز می باشد و نسبت به قبل چالش برانگیزتر گشته است.

سرزمین سر سبز بازی به شکارچیان این بار امکانات بیشتری را ارائه خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی هیجان انگیز Shadow of the Tomb Raider با سایت crocogame همراه باشید. ما امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی توسط سازندگان دریافت نماییم. در لینک روبرو با دنیای بازی Shadow of the Tomb Raider بیشتر آشنا شوید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Shadow of the Tomb Raider برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =