در مقایسه با نسخه قبلی، اسب ها نقش مهمی در بازی Red Dead Redemption 2 ایفا می کنند. اسب ها در این بازی بسیار حساس و هستند و تمامی حس ها را در بر دارند. از همین رو شما باید با احتیاط از آنها مراقبت نمایید. اگر شما یک سوارکار باتجربه هستید و قصد یافتن اسب های بهتر را دارید ما مجموعه ای از بهترین اسب ها را برای شما جمع آوری نموده ایم.

من در این مقاله درباره هرچه درباره این بازی می دانید و ویژگی های برجسته ناگفته درون عنوان را به شما می گویم. همچنین اگر مشتاق به دریافت کدهای تقلب و جزئیات دیگر آن هستید با ما همراه شوید.

چگونه اسب را برانید و کنترل نمایید در بازی Red Dead Redemption 2

کنترل اسب نسبتا ساده است. دکمه X یا A را بارها و بارها برای سرعت بخشیدن و R1 یا RB برای کم شدن سرعت مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید بر روی دکمه ها دوبار ضربه بزنید و X یا A را نگه دارید تا با سرعت هم تیمی هایتان مطابقت داشته باشد و اگر با ضربه زدن اسب خود به X یا A بر روی ریتم حرکت کنید، استقامت و نیروی اسب را حفظ خواهید کرد.

همانطور که اسب را می رانید، می خواهید چشم خود را به درون اسبتان نیز باز کنید. البته همانند درون آرتور، اسب شما هم یک درون عمیق و پر احساس دارد. نمادی در مرکز دایره نشانگر Core (درون اسب) است. سلامت و انرژی اسب در اینجا بسیار حائز اهمیت می باشد و باید به آنها دقت زیادی شود.

هر چه بیشتر اسب خود را تحت فشار قرار دهید نوار Stamina سریعتر تخلیه خواهد شد. همچنین باید بعد این موضوع به او غذا دهید تا انرژیش بازگردد. هنگامی که اسب شما انرژی کافی ندارد سر خود را به پایین می اندازد و این موضوع کاملا غم انگیز و ناراحت کننده است. از همین رو باید به نیازهای او به خوبی پاسخ دهید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

اسب شما پس از استفاده کثیف می شود و این موضوع باعث کسر انرژی نیز می گردد. شما می توانید اسب خود را با قلم مو یا آب بشویید. همچنین هنگامی که اسب شما می خوابد انرژی آن افزایش می یابد. نقطه ای وجود دارد که نشان دهنده استرس اسبتان است. شما باید L3 را نگه دارید تا آرامش به او باز گردد.

شما باید به جای اینکه با اسب خود برخورد تندی داشته باشید با مهربانی رفتار کنید تا پیوند محبت بین شما شکل بگیرد. اسب خود را تمیز کنید به او غذاهای متنوع برسانید تا پیوند رابطه شما تقویت گردد. اسب شما حتی در مرحله دو می تواند مانورهای پیشرفته تری داشته باشد. شما می توانید با دکمه های R1 یا RB و مربع یا X این رفتارها را ببینید.

هنگامی که با سرعت بالا در حال حرکت هستید R1 یا RB را فشار دهید تا از سرعت اسب بکاهید یا او را برای تغییر مسیر آماده کنید. شما در مرحله 4 می آموزید که چگونه piaffe و drift انجام دهید. اگر شما به وظایف خود در مورد اسبتان به خوبی عبور کنید مطمئنا او تا مسافت ها شما را همراهی می کند. اگر می خواهید ببینید که چقدر نزدیک به سطح بعدی هستید، هنگامی که دکمه pause را فشار دهید، می توانید منوی بازی را بررسی کنید.

شما می توانید سرعت بهبود اسب خود را با تغذیه کنترل کنید. 60 دقیقه وقت واقعی نیاز است تا اسب به مرحله 4 برسد. بنابراین شما برای خرید یک اسب دیگر از فروشگاه زمان دارید.

اصلاح اسب در بازی Red Dead Redemption 2

شما با استفاده از ابزار های تزئینی می توانید اسب خود را ارتقا دهید (البته بابت آنها باید پول خرج کنید). البته می توانید نام آنها را در اصطبل تغییر دهید و به خرید و فروش بپردازید. همچنین می توانید اسب های سرقت شده را به صورت قانونی به فروش برسانید. اسب های سطح 4 با قیمت بالاتری به فروش می رسند از همین رو اگر اسبی را به آن مرحله برسانید سپس بفروشید پول خوبی به دست می آورید.

اگر شما قصد خرید یک اسب را دارید اولین موضوعی که متوجه می شوید این است که اسب های خوب مسلما ارزان نیستند. البته بهترین اسب ها قیمت بسیار بالایی دارند. یکی از بهترین اسب های بازی در ابتدای فصل دو به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

ممکن است برخی از بازیکنان بگویند ما نمی توانیم قلمرو ای برای تمیز کردن اسب پیدا کنیم. احتمالا این موضوع به این دلیل است که شما بیش از حد در مسیر می چرخید و ماموریت ها را به اتمام نمی رسانید. هنگامی که “Exit Eroded by Ego Croised” را کامل کنید، شما به کلیسا در سراسر نقشه و قلم مو اسب خود دسترسی خواهید داشت.

شما همانطور که مشغول گشت و گذار در بازی هستید 12 گونه و نژاد مختلف اسب را مشاهده می کنید. از جمله آنها می توان به اسب های بزرگ، کوچک، نقاشی شده، سیاه و … اشاره کرد. اگر به دنبال اسب خاصی می گردید باید دوربین را بیرون آورید و اطلاعات داده شده از اسب را مطالعه نمایید.

برای گرفتن اسب می توانید او را تعقیب نمایید طناب را به سمت او پرت کرده و او را به سمت عقب بکشید. هنگامی که به شما نزدیک می شود می توانید بپرید روی آن و او را بگیرید.

چگونگی پیدا کردن یکی از بهترین اسب ها در بازی Red Dead Redemption 2

هنگامی که احساس می کنید دریافت یک اسب برایتان راحت است می توانید به Grizzlies رفته و White-Maned Arabian را بیابید. این اسب فوق العاده زیبا در نزدیکی دریاچه Isabella دیده می شود. مجذوب کردن آن کار بسیار دشواری است و باید شما به اندازه کافی آرام باشید تا اعتمادش جلب شود. سعی کنید قبل از اینکه فرار کند زین خود را بر روی او بیندازید. از آن پس آن اسب برای شما می شود. البته شما باید بیش از پیش مراقب این اسب باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =