کنسول PS5 در حال آمدن است.

سونی دوباره جزئیات جدیدی از نسل بعدی کنسول خود ارائه داده است. امروز به عنوان بخشی از نشست استراتژی سونی، این شرکت در سطح بالا در مورد آنچه که در آینده در مورد واحدهای تجاری مختلف خود، از جمله پلی استیشن، امیدوار است، مورد بحث قرار گیرد. سونی گفت: “دو اتفاق هیجان انگیز immersive و seamless برای این کنسول جدید در راه است”.

در مورد سخت افزار، سونی گفت: “کنسول نسل بعدی آن یعنی PlayStation 5، یک تجربه ی همه جانبه ایجاد می کند که به طور چشمگیری افزایش سرعت رندر گرافیکی را افزایش می دهد”. سونی گفت، این کار با استفاده از “افزایش کارایی محاسباتی و یک SSD با پهنای باند متداول فوق العاده سریع امکان پذیر است”.

به طور کلی، PlayStation 5 و یا هر آنچه که سونی با کنسول جدید خود تماس بگیرد تجربیاتی را ارائه خواهد کرد که به شدت از PS4 و PS4 Pro پیشی خواهد گرفت. سونی می گوید مردم می توانند انتظارات “تجربیات کاملا جدید immersive و همه جانبه” را در PS5 داشته باشند. یکی از ویژگی هایی که Mark Cerny معمار سیستمPlayStation  در مورد PS5 صحبت کرد و گفت درایوهای جامد بارگذاری صفحه نمایش را کاهش می دهند.

Cerny اشاره کرد صفحه نمایش بارگیری سریع در مرد عنکبوتی تقریبا 15 ثانیه در PS4 اما کمتر از یک ثانیه در یک کیت dev برای PS5 می باشد. با توجه به این که سخت افزار جدید با بازی های قدیمی سازگار خواهد بود، به این معنی است که زمان بارگیری شما در هنگام ارتقاء، احتمالا در سراسر صفحه کاهش خواهد یافت. Cerny همچنین درباره اینکه چگونه PS5 برای رندر سریع تر اجازه می دهد صحبت می کند، به این معنی است که اشیاء محیطی و بافت ها با سرعت بیشتری پر می شود. در نمایشگاه امروز، سونی گفت PS5 “بسیاری از ویژگی های جدید” را از این پیشرفت ها برای بارگذاری و رندر ارائه می دهد، اما هیچ کدام از آنها ذکر نشده است.

همچنین در طول ارائه، سونی اعلام کرد انتظار دارد که PS4 تا پایان سال میلادی 2019 به فروش 100 میلیون دستگاه برسد. فروش PS4 در حال حاضر در 96.8 میلیون سیستم فروخته می شود. این شرکت گفت، PlayStation Network دارای 94 میلیون کاربر فعال ماهانه است. علاوه بر این، مدیر سونی در مورد چگونگی پخش جریان بازی نقش بسزایی در برند PlayStation داشت.

Sony اعلام کرد که PS5 قابلیت پشتیبانی از بازی Remote را دارد در حالی که مدیران همچنین گفتند که به دنبال معامله جدید خود با مایکروسافت برای راه حل بازی های cloud است که نقش مهمی در موفقیت آتی این شرکت در این زمینه ایفا می کند. سونی البته در حال حاضر سرویس پخش آنلاین PlayStation Now را دارد (که 700000 مشترک توسط آخرین شمارنده سونی)، اما به نظر می رسد که شرکت در آینده برنامه های بزرگتر و جسورانه ای داشته باشد.

سونی در ماه آینده E3 2019 شرکت نمی کند، بنابراین شرکت احتمالا اعلام خواهد کرد که پلی استیشن 5 وجود دارد. طبق گفته Cerny، پلی استیشن 5 با توجه به مشخصات آن، قیمت “جذاب” را با توجه به مشخصات آن به ارمغان می آورد، اما هنوز برآوردی در مورد قیمت بالقوه وجود ندارد.

البته هیچ کسی در مورد تاریخ انتشار این کنسول نمی داند و احتمال دارد سال 2020 این دستگاه وارد دنیای گیمرها شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره زمان انتشار کنسول ps5 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =