محبوب ترین بازی های رایگان pc در نینتندو

کمپانی Digital Extremes بازی اکشن Warframe را بر روی کنسول nintendo switch عرضه خواهد کرد. طبق این اعلامیه (در جریان TennoLive 20189)، جزئیات جدیدی درباره آینده این بازی را مشخص گردید. تریلر کوتاهی از بازی منتشر شد و وجود Panic Button در نسخه نینتندو Switch نیز آشکار گشت.

Panic Button تعدادی از بازی های معروف رایگان را وارد نینتندو کرد. این بازی ها شامل (Wolfenstein 2، Doom (Bethesda و (Rocket League (Psyonix.

در حال حاضر تاریخ انتشار خاصی برای بازی Warframe در نسخه نینتندو تعیین نشده. حتی موضوع اینکه چگونه این بازی به صورت آفلاین در سوئیچ قرار می گیرد نیز بررسی نگشته است.

Warframe یک بازی رایگان و قابل دسترس بر روی پلتفرم های pc، ps4 و xbox1 می باشد.

Chris Watters در بررسی بازی Warframe می گوید:

این بازی پر از ایراد نیست فقط مشکل اعظم آن تکراری شدن بخش های موجود در بازی می باشد. تکرار دشمنان، لباس های تکراری، محیط و سناریو خسته کننده از جمله این مشکلات می باشند. این بازی چالش های جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار نمی دهد. از همین رو هیجان بازی به سرعت کاهش می یابد.

البته تیر اندازی فقط در نسخه بتا این گونه ضعیف است. احتمال آنکه ماهیت اصلی آن متفاوت باشد نیز هست. ولی در حال حاضر مکانیک جالب مبارزات بازی Warframe بر اثر تکرار، به سرعت کم رنگ می شود.

به دلیل مشکلات فوق، کمپانی Digital Extremes همچنان به تغییرات و بهبود بازی می پردازد. آنها قصد معرفی مطالب جدید را در بازی دارند.

نکته آخر درباره بازی Warframe

بازی Warframe یک بازی پر شور به حساب می آید و در پلتفرم (pc (Steam هم ردیف بازی های DoTA 2 ،Counter-Strike: Global Offensive و PUBG قرار می گیرد.

این بازی در سال 2013 پا به دنیای Game نهاد و از آن زمان تا به امروز در حال بهبود و ترقی می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من،گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =