شرکت Epic Game عرضه نسخه آزمایشی بازی Fortnite را برای گوشی های سامسونگ آغاز کرده است. البته دارندگان دیگر گوشی های اندرویدی لازم نیست مدت زیادی برای تجربه این بازی منتظر بمانند.

طبق گفته وب سایت CNET دعوتنامه هایی به صاحبان گوشی های سامسونگ فرستاده خواهد شد و دارندگان گوشی های Galaxy S7 و مدل های بالاتر شامل (S7 ،S7 Edge ،S8 ،S8 Plus ،Note 8 ،S9 و S9 Plus) می توانند این بازی مهیج را دانلود نمایند.

مدت زمان انحصاری دانلود این بازی برای دارندگان گوشی های سامسونگ در تاریخ 21 مرداد ماه به پایان می رسد. تا این تاریخ می توانید این بازی را از وب سایت Fornit Android دانلود نمایید.

نسخه بتای بازی Foretnite از 21 مرداد ماه به طور گسترده در سایر دستگاه های Android در دسترس خواهد بود. کسانی که سامسونگ Note 9 یا Galaxy Tab S4 جدیدا خریداری نموده اند به یک لباس در بازی فورتنایت دسترسی پیدا خواهند کرد که در تصویر شماره 1 آن را مشاهده می نمایید.

بازی Fortnite
تصویر شماره 1: لباس مخصوص در بازی Fortnite

دارندگان سایر دستگاه های اندرویدی می توانند با مراجعه به سایت Fortnite Android اقدام به ثبت نام نمایند. کمپانی Epic یک لیست از دستگاه های اندروید که بازی Foretnite در آن قابل پخش است را منتشر کرده که به قرار زیر می باشد:

  • Google: Pixel / Pixel XL, Pixel 2 / Pixel 2 XL
  • Asus: ROG Phone, Zenfone 4 Pro, 5Z, V
  • Essential: PH-1
  • Huawei: Honor 10, Honor Play, Mate 10 / Pro, Mate RS, Nova 3, P20 / Pro, V10
  • LG: G5, G6, G7 ThinQ, V20, V30 / V30+
  • Nokia: 8
  • OnePlus: 5 / 5T, 6
  • Razer: Phone
  • Xiaomi: Blackshark, Mi 5 / 5S / 5S Plus, 6 / 6 Plus, Mi 8 / 8 Explorer / 8SE, Mi Mix, Mi Mix 2, Mi Mix 2S, Mi Note 2
  • ZTE: Axon 7 / 7s, Axon M, Nubia / Z17 / Z17s, Nubia Z11

همان‌طور که پیش‌ تر هم اعلام شده بود، نسخه اندروید بازی Foretnite از طریق Google Play Store منتشر نخواهد شد و از طریق سایت رسمی بازی در دسترس عموم قرار می گیرد. از همین راه کمپانی Epic پول بیشتری را در بازی کسب خواهد کرد. Epic اعلام کرده است که این تصمیم به شرکت اجازه می دهد تا 30 درصد “مالیات بر فروشگاه” را که معمولا برای خرید بازی ها در Google Play می باشد، از آن خود کند.

اگر چه بازی Fortnite در iOS در دسترس است ولی Apple’s ecosystem اجازه نمی دهد اقدامات مشابهی برای این دستگاه ها (اندروید) انجام شود. تحلیل گران اعلام کرده اند نسخه iOS Fortnite به طور میانگین 2 میلیون دلار طی یک دوره 10 روزه، (پس از شروع فصل 5 در تیرماه) به دست آورده و این در حالی است که. در ماه آگوست Fortnite در iOS بیش از 100 میلیون بار دانلود شده.

بدون شک بازی Fortnite پدیده ای شگفت در صنعت بازی های ویدیویی محسوب می گردد و مردم روز به روز برای انجام این بازی مشتاق تر می شوند. با توسعه این بازی در آینده ای نه چندان دور شاهد محبوبیت بی همتای آن در میان دیگر بازی ها خواهیم بود.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. Fortnite بر روی پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،pc ،Nintendo Switch و Ios در دسترس کاربران قرار دارد. پس اگر این بازی را بر روی پلتفرم های بالا انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Fortnite برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + چهارده =