کمپانی EA اعلام کرد نسخه VIP demo بازی Anthem –ساخته شرکت BioWare- برای مشترکین EA/Origin Access بر روی پلتفرم های xbox1 و pc در تاریخ 12 بهمن 97 عرضه خواهد شد. نسخه نمایشی برای مشتریانی در دسترس قرار می گیرد که بازی را پیش خرید کردند و این موضوع برای کاربران ps4 در نظر گرفته نشده است.

ویدیو مورد بحث ما در استودیو PAX West Panel ساخته شده است. Mike Gamble تولید کننده بازی Anthem گفت این یک نسخه نمایشی به حساب نمی آید. آزمایش فنی یا بتا این بازی به دنبال بازخورد از طرف بازیکنان است و در واقع قسمتی از بازی ما به حساب می آید.

کمپانی EA تاریخ انتشار آن را در 3 اسفند 97 تایید کرده است. Anthem یک بازی RPG علمی تخیلی می باشد که بازیکنان در آن به عنوان Freelancers بازی می کنند. آنها سربازانی مجهز به Javelins هستند. این لباس های فوق العاده با تکنولوژی آهن ترکیب شده و به بازیکنان این امکان را می دهد تا در محیط های مختلف به پرواز در بیایند. این بازی ماموریت های مختلفی را بر سر راه بازیکن قرار می دهد. آنها می توانند این ماموریت ها را به تنهایی یا گروهی دنبال کنند.

گیم پلی بازی Anthem که در E3 2018 پخش شد، آخرین ویدیو ارائه شده از این بازی به حساب می آمد. با همه این ها پس از به نمایش گذاشتن ویدئو سازنده بازی Mark Darrah به سوالات مطرح شده از سوی بازیکنان پاسخ به عمل آورد.

سازندگان در صفحه رسمی توییتر خود درباره بارگذاری ها، سفارشی سازی Javelins، سلاح، تجهیزات و موارد دیگر به بحث و بررسی پرداختند.

سیستم عامل های پخش بازی Anthem

بازی Anthem بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Anthem با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Anthem برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =