James Stevenson کارگردان کمپانی Insomniac Games اعلام کرد که بازی Spider Man در مدت زمان 20 ساعت به پایان خواهد رسید. این میانگین ساعت بر روی درجه سختی پیش فرض محاسبه شده و احتمال دارد با انجام فعالیت های جانبی به زمان بیشتری نیاز داشته باشید. این مدت زمان با در نظر گرفتن ماموریت های اصلی در بازی محاسبه شده است. این نکته شایان ذکر است که توسعه دهندگان بازی Spider Man زمان زیادی را صرف ماموریت های جانبی در بازی نموده و بنا بر گفته ی آنها این بخش ها تنوع زیادی به گیم پلی بازی بخشیده اند.

پیش از این، شایعاتی مبنی بر کوتاه بودن مدت زمان گیم پلی بازی Spider Man به گوش می رسید اما James Stevenson با انتشار این خبر امید دوباره ای به علاقمندان این بازی مهیج بخشید.

بازی Spider Man در مقایسه با سایر بازی های ساخته شده کمپانی Insomniac Games از خط داستانی طولانی تری برخوردار است.

یکی از موارد استثنایی بازی Sunset Overdrive (بازی سوم شخص در سبک shooter) می باشد که در مجموع و با انجام تمام ماموریت های جانبی کمتر از 20 ساعت زمان می برد. لازم به ذکر است این بازی ساخته شرکت Insomniac Games می باشد. بنابراین بازی Sunset Overdrive از عناوین دیگری همچون Resistance 3 ،Fuse و Ratchet & Clank به این بازی از نظر مدت زمان نزدیک تر است.

بدون شک، مهیج ترین بخش بازی Spider Man فرو رفتن و کنترل شخصیت Mary Jane می باشد که بدون شک حس و حال متفاوتی برای بازیکنان ایجاد خواهد کرد.

بازی ویدیویی مورد انتظار Spider Man در روز جمعه شانزدهم شهریور ماه سال جاری (7 سپتامبر سال 2018) به صورت انحصاری توسط شرکت Sony بر روی کنسول ps4 منتشر می شود.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد. لطفا نظرات خود را درباره بازی Spider Man برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 16 =