کمپانی 505 Games اعلام کرد بازی Hellblade Senua’s Sacrifice نسخه فیزیکی دریافت خواهد کرد. این نسخه 13 آذر 97 بر روی کنسول xbox1 و ps4 عرضه می شود. نسخه اصلی این بازی در سال 2017 بر روی کنسول ps4 منتشر شد. Hellblade در نهایت سال 2018 برای xbox1 نیز وارد بازار شد.

بازی بعد از مدت ها به Oculus Rift و HTC Vive منتقل شد. اگر شما این بازی را بر روی پلتفرم pc خود دارید پس از آن می توانید نسخه vr را به صورت رایگان بازی نمایید. بازی Hellblade Senua’s Sacrifice یکی از 10 بازی برتر ما در سال 2017 بود.

این بازی شما را در نقش Senua، یک جنگجو Pict از سرزمین شمال غربی قرار می دهد. سفر او را مجبور به مقابله با گذشته می نماید. Hellblade شما را مجبور می کند تا آزمایش های متعددی را انجام دهد -از حادثه های مخرب و معماها- تجربه سورئال برای سلامت روان شخصی که رنج می برد.

بازی Hellblade Senua’s Sacrifice از منتقدین نمرات بالایی دریافت کرده و دست خوش موفقیت های چشم گیری بوده است. این بازی جذاب و خوش ساخت ماجراجویی های بسیار سرگرم کننده ای را برای بازیکنان فراهم می آورد. داستان بازی در قلب خود مبارزه Senua برای کنار آمدن با بیماری اش را روایت می کند. در این فرایند، او می آموزد که قدرت خود را برای تحمل و صلح با گذشته اش پیدا کند.

ما در نسخه فیزیکی این بازی نیز به ماجراجویی و مبارزات در کنار کاراکتر  Senuaمی پردازیم. Hellblade Senua’s Sacrifice بر روی پلتفرم های Xbox1 ،PS4 و PC در دسترس است.  همچنین می توان این عنوان را در VR ،Oculus Rift و HTC Vive بازی کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Hellblade Senua’s Sacrifice با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Hellblade Senua’s Sacrifice برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

2 thoughts on “نسخه فیزیکی بازی Hellblade Senua’s Sacrifice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 1 =