ما با سبک  Battle Royale بازی Fortnite آشنایی دارید. ما در اینجا در مورد چالش های هفتگی، آخرین به روز رسانی ها و تغییراتی که شما مایل به اضافه شدن به بازی هستند به گفتگو می پردازیم. بازی Fortnite برروی پلتفرم های xbox 1 ،ps4 ،pc و Nintendo swich عرضه شده است.

همانند فصل های قبل دربازی Fortnite یک نقشه وجود دارد. اما در فصل جدید  این بازی، شاهد تغییرات واقعی در طرح و ویژگی های نقشه خواهیم بود. این بازی با فضاهای متفاوت باعث علاقمندتر شدن بازیکنان به این بازی مهیج خواهد شد.

در فصل 5 بازی به دنبال تکامل دنیای بازی هستیم. که با تغییرات چشم گیر بازیکنان را حیرت زده نماییم.

از طرح های جدید فصل 5 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • A Snow Map Where You Need Warmth (نقشه ی برفی که در آن به گرما نیاز دارید)

این نقشه با حس و حالی متفاوت، یک تجربه جدید و شگفت انگیز به شما هدیه می کند. این یک فضای متفاوت بوده و می توانست تخصصی تر عمل کند و یک نقشه مجزا به خود اختصاص دهد. که قوانین خاص به خود را داشته باشد. در نقشه های زمستانی برف تاثیر زیادی بر بازی دارد و باعث می شود دشمنان در دوردست به راحتی دیده و سلاح های دور برد در آن ارزشمند تر عمل کنند. اما در عین حال اگر برف در طول بازی ببارد باعث کاهش دید می شود و در نتیجه اهمیت مبارزات نزدیک در یک برهه از زمان بیشتر می شود. سرعت حرکت شما در بازی تحت تاثیر میزان برف خواهد بود. اما آنچه بازی را هیجان انگیزتر می کند نیاز به گرم شدن شما در بازی است. شما باید دمای بدن خود را در همه ی حالات تحت نظر داشته باشید. اگر سرما بر شما غلبه کرد ابتدا به دنبال راهی برای گرم کردن بدن خود باشید و بعد از آن شروع به مبارزه نمایید.

  • Flat Terrain Map With Max Resources (نقشه ی زمین مسطح با حداکثر منابع)

این حالت از نقشه می تواند برای بازیکنان بسیار سرگرم کننده باشد. در این جا بازیکنان باید مهارت های بازی خود را افزایش دهند چون در این شکل از بازی، بسیاری از اتفاقات غیر قابل پیش بینی می باشد. بازیکنان در مقابل طوفان ها و حوادث طبیعی باید از خود و طبیعت اطراف بیشتر محافظت کنند.

بازی را با حداکثر امکانات آغاز کنید که به محض فرود آمدن وارد ساختمان ها شوید و به جستجوی سلاح  بپردازید. در این نقشه ها پیدا کردن سلاح از محل های فرود آنها کار پر ریسک تری نسبت به جستجوی اسلحه از داخل ساختمان ها است.

این سبک از نقشه نقاط قوت و ویژگی هایی دارد که به خودی خود باعث متمایز شدن بازی Fortnite از دیگر بازی های Battle Royale می شود.

  • A Volcano Map  (نقشه آتشفشان)

آنچه که بازی Fortnite را از دیگر بازی های Battle Royale جدا کرده ویژگی های ساختاری این بازی می باشد که در طول مسابقه به شما بسیار کمک خواهد کرد.

یک نقشه آتشفشان غول پیکر با قله ها، چشمه ها و گدازه هایش چشم انداز این بازی را بیش از پیش جذاب می کند. این نقشه یک لایه از تفکر و مهارت به بازی اضافه می کند. در نقشه ممکن است دایره های نهایی در نقاط مختلفی چون درون یک غار یا بالای دهانه آتشفشان ایجاد شود.

شرکت Epic در مورد نقشه ی آتشفشان به صراحت می گوید: دراین نقشه امکان ایجاد وقایع تصادفی بسیار زیاد است که جذابیت بازی را برای بازیکنان بسیار بیشتر خواهد کرد.

  • A Land Filled With Stuff from other Worlds (نقشه ای پر از وسیله)

بازی Fortnite دارای تنوع بسیار زیادی است. زیرا شما در آن همه چیز را تجربه می کنید. همچنین این اتفاقات دارای پایه و اساس علمی نیز می باشند.

در فصل 4 بازی شکاف های موجود در آسمان باعث ناپدید شدن اشیا و تجهیزات می شد که این تجهیزات به نقاط دیگری در نقشه هدایت می شدند.

این اشیا ناپدید شده در جای دیگر نقشه پیدا می شوند و باعث رفاه بیشتر در آن نقطه از زمین بازی می گردند. بازی  یک نقشه پر از حوادث عجیب و غریب دارد که بازیکن در هنگام انجام بازی به هیچ وجه خسته و دل زده نمی شوید.  این در حالی است که در بروز رسانی جدید با عناصر متفاوتی روبه رو خواهید شد. در عین حال که بسیاری از آن ها  در بازی به ما کمک می کنند تعدادی هم بازیکنان را به دردسر می اندازند.

  • Fighting In A Post-Apocalypse (مبارزه در پس آخرالزمان)

انعطاف پذیری بازی به حداکثر میزان خود می رسد. باید از خود در مقابل ارواح و هیولاها محافظت کنید. در این سبک بیشتر از قبل باید فنون بازی را پیاده کنید. هم چنین راه های هوشمندانه ای برای ساخت مناطقی که شما را از طوفان ها و دشمنان محافظت می کنند پیدا نمایید.

نقشه آخر الزمان  به عنوان انگیزه ای برای آوردن سلاح های جدید در بازی بسیار مفید می باشد. پرتاب موشک ها در بازی بسیار ویرانگر خواهد بود اما به شدت مورد علاقه بازیکنان است.

وجود موشک ها و سلاح های جدید برای فصل 5 بازی Fortnite مطمئنا علاقمندان به بازی های Battle Royale را بسیار هیجان زده خواهد کرد.

بازی Fortnite برروی پلتفرم های xbox 1 ،ps4 ،pc و Nintendo swich عرضه شده است.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =