دیروز تریلر سوم Red Dead Redemption 2 توسط کمپانی راک استار منتشر شد. این بازی در اواخر اکتبر امسال برای پلتفرم های PS4، Xbox1 و PC به بازار بازی های ویدیویی عرضه خواهد شد. تریلر سوم Red Dead Redemption 2 نگاه های مبهم جدیدی از این بازی جهان باز را در انتهای قرن 19 غرب وحشی به ما القا کرد.

امروز ما نگاهی دقیق تر به تریلر سوم Red Dead Redemption 2 خواهیم داشت. اما قبل از غوطه ور شدن در این تریلر بهتر است نگاهی به پیش نمایش این بازی پرطرفدار داشته باشیم.

پیش نمایش بازی Red Dead Redemption 2

پیش درآمدی دوازده ساله

با توجه به خط زمانی بازی در تریلر (Time Line)، بازی Red Dead 2 در سال 1899 به وقوع می پیوندد. این یعنی دوازده سال پیش از نسخه اول بازی (1911).

در اواخر بازی Red Dead 1 صنعت آمریکا رو به توسعه و غرب وحشی رو به زوال و نابودی بود. اما در بازی Red Dead 2 خبری از آن ماشین آلات صنعتی نیست و قطارها نقش پررنگی در این بازی ایفا می کند. ازطرفی زخم های به جا مانده از حمله خرس در صورت جان مارستون، بسیار تازه می باشد. که این دلایل، به خودی خود اثبات کننده این است که بازی Red Dead Redemption 2 پیش درآمدی بر بازی قبلی می باشد.

تریلر سوم Red Dead Redemption 2
زخم های صورت جان مارستون

جان مارستون و دوستان قدیمی

با توجه به اینکه می دانیم این بازی، داستانی از گذشته بازی قبل می باشد، طبیعتاً انتظار مشاهده کاراکترهای قدیمی با چهره ای جوان تر را خواهیم داشت. این اتفاق به شکل بسیار زیبایی در تریلر سوم Red Dead Redemption 2 به وقوع پیوسته است.

ما از قبل انتظار دیدن چهره های آشنا را داشتیم. امروز به وضوح تعدادی از آن ها را در تریلر مشاهده کردیم. Bill که نشان تجاری Stetson را در دست دارد، Javier با همان سیبیل خاص خود و یا حتی ابیگل، از کسانی هستند که ما توانستیم در تریلر بازی تشخیص بدهیم و شاید شما افراد بیشتری را در این تریلر به یاد آورید.

همچنین چندین بار در تریلر، نماینده فدرالی را می بینیم که یکی از کاراکترهای اصلی بازی به نظر می رسد (که ممکن است از چهره های محبوب بازی به نظر برسد و یا بالعکس). او می تواند همکار و یا خود کسی باشد که سیبیل هایی ضخیم و کلاهی کاسه ای مانند در Red Dead 1 بر سر داشت و به دست جک مارستون، در سال 1914 کشته شد.

تعدادی از کاراکترهای قبلی

برگشت به بلک واتر

بازی Red Dead 1، دو دهه پس از بسته شدن مرزهای آمریکا اتفاق می افتاد که عمدتاً شامل واحه های روستایی و بیابان های غریب و نا آشنا بود. بزرگترین شهر در حال پیشرفت، شهر ساحلی بلک واتر (Black Water) بود. این شهر در شرق قلمرو الیزابت غربی قرار داشت. حال در این بازی شما شاهد گذشته این شهر خواهید بود. همچنین در پیش نمایش این بازی ما انتظار نقشه ای بزرگتر را داشتیم. اما با توجه به اسامی استفاده شده، راک استار پا فراتر از انتظارات ما گذاشت.

تریلر سوم Red Dead Redemption 2
Black Water

تریلر سوم Red Dead Redemption 2 خشونت و زیبایی

تا کنون چیزی به جز تریلرهای سینمایی و رندر شده از این بازی به نمایش در نیامده است و ما نمی توانیم بگوییم که این تصاویر مکانیک اصلی این بازی است. به طور مثال در بازی قبلی جان مارستون توانایی استفاده از تیر و کمان را نداشت. اما در تریلرهای منتشر شده در این بازی، آرتور مورگان این کار را انجام می دهد. حال باید در انتظار بنشینیم تا ببنیم این اتفاق صرفاً در تریلر بوده؟ و یا او این توانایی را در گیم پلی بازی نیز خواهد داشت.

مارستون توانایی شلیک دارد. اما چیزی که در دو تریلر آخر مشاهده کردیم عمدتاً درگیری های فیزیکی (با مشت و لگد) بود. این نشان دهنده تنوع به وجود آمده در درگیری های این بازی می باشد. از طرفی این اتفاق بسیار بهتر به نظر می رسد. زیرا مارستون یک شرخر است که به دنبال پول و بدهکاری های بقیه می رود. لذا حضور درگیری های فیزیکی بسیار منطقی تر به نظر می رسد.

در آخر چیزی که به چشم می خورد، شباهت زیاد المان های این بازی، به بازی سودآور GTA V می باشد. یکی ازاین المان ها، بافت های بیکیفیت شخصیت ها در قیاس با جزئیات شهر ها و محیط های طبیعی است. که شاید این بازی را تبدیل به ورژنی از GTA در غرب وحشی کند. ما بی صبرانه در انتظار به دست آوردن اطلاعات بیشتر، حول بازی Red Dead Redemption 2 هستیم.

1 thoughts on “نگاهی مختصر به تریلر سوم Red Dead Redemption 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + پنج =