اگر شما همیشه می خواهید PSN Online ID خود را در PS4 تغییر دهید اما از عدم توانایی برای انجام این کار خسته شده اید، خبر خوبی به گوش می رسد.

کمپانی سونی اعلام کرد یک ویژگی جدید PSN اضافه شده و به شما امکان تغییر نام را می دهد. ویژگی PSN Online ID Change بسیار درخواست شده بود در حال حاضر در برنامه Preview PlayStation وارد گشته است. این ویژگی فقط برای کاربران PlayStation که برای آزمایش سیستم بتا ps4 ثبت نام کرده اند، می باشد.

شما می توانید برای اولین بار به صورت رایگان از این ویژگی بهره ببرید. پس از اولین بار باید 10 دلار برای این موضوع پرداخت کنید. البته اعضا PlayStation Plus بعد از اولین تغییر رایگان مشمول 5 دلار می شوند.

برای ایجاد تغییر، کاربران مجاز می توانند از طریق منوی تنظیمات یا از طریق صفحه پروفایل PS4 خود به این ویژگی دسترسی پیدا کنند. شما همچنین می توانید نشان قبلی PSN خود را در کنار نام جدید قرار دهید (به طوری که دوستانتان، شما را تشخیص دهند).

شما از این پس می توانید هر زمان که بخواهید شناسه جدید خود را ساخته و آن را تغییر دهید. البته یک موضوع نگران کننده اینجاست که ویژگی جدید با تمام بازی ها سازگار نخواهد بود.

ویژگی جدید PSN با بازی هایی که از تاریخ 1 آوریل (12 فروردین 97) وارد شده اند سازگار می باشد و مشکل اینجا است که اکثر بازی های محبوب، قبل از این تاریخ منتشر شده اند. اگر هر تغییری در سیستم خود ایجاد کردید، پلی استیشن به شما اجازه می دهد بدون نیاز به شناسه قدیمی خود، به عقب برگردید.

این ویژگی تا مدت ها گسترش می یابد و تا پایان November 2018 ادامه دارد. همچنین کمپانی سونی قصد دارد تا اوایل سال 2019 برای تمامی بازیکنان این ویژگی را عرضه نماید.

لطفا نظرات خود را درباره ویژگی جدید PSN برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفده =