پروژه Greek Island بازی Fallout 76 واقع شده در زیر Greenbier Resort غرب کوه های Virginia است. Hyrb به طور مختصر درباره ورود پروژه Greek Island در Fallout 76 در قسمت بعدی پادکست خود صحبت کرد. او گفت که در بین برخی از بازی های این عنوان، برجسته خواهد شد. اما جزئیات بیشتری از این موضوع را به اشتراک نگذاشت.

به هر حال، گنجاندن جزیره Greek Island و Greenbrier Resort برای بازی Fallout 76 بسیار مهم است.

رئیس جمهور – Dwight E. Eisenhower- در سال 1958 ماموریت هایی بر اساس حملات هسته ای صورت داد. مکان گفته شده حدود 4 ساعت از Washington D.C واقع و این پناهگاه برای هر عضو کنگره ایالات متحده در صورت وقوع انفجار هسته ای در نظر گرفته شده است. این گزارش حاوی تمام چیزهایی است که قانون گذاران را زنده نگه می دارد و قادر به انجام کارهایشان در مدت زمان طولانی می باشد.

پروژه Greek Island در سال 1992 افشا شد و حکومت پس از آن کنار رفت و هرگز از آن استفاده نشد.

بازی Fallout 76 در تاریخ 23 آبان 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 راه اندازی خواهد شد. البته لازم نیست تا آن زمان منتظر بمانید زیرا یک بتا منحصر به فرد به صورت پیش خرید در این ماه برای تمامی پلتفرم ها قرار می گیرد.

کاربران Xbox One می توانند از مزیت های بیشتری در بازی برخوردار باشند. بر خلاف بازی های قبلی در سری Fallout ،Fallout 76 یک بازی چند نفره آنلاین است.

در دیگر اخبار Fallout 76، کمپانی Bethesda تأیید کرد که این بازی از cross-play پشتیبانی نخواهد کرد. این موضوع قابل توجه بدین دلیل می باشد که شرکت سونی این اجازه را تنها به کمپانی Epic برای بازی Fortnite داده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Fallout 76 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =