Telltale کمپانی، سازنده سری بازی ‌های موفقی نظیر The Walking Dead ،The Wolf Among Us، سری Tales from the Borderlands و غیره می باشد. کمپانی Telltale به صورت رسمی شایعات این چند وقته را تایید کرده‌ و ابراز داشته که این استودیو به پایان راه خود رسیده و به زودی تعطیل خواهد شد. به گفته کمپانی Telltale هم اکنون 25 نفر در این شرکت مشغول به کار می باشند.

امروز صبح اکثر کارکنان این شرکت اخراج شدند و گروه کوچکی متشکل از 25 کارمند برای تطبیق تعهدات شرکت با هیئت مدیره باقی ماندند. Pete Hawley بیان کرد این تصمیم سختی برای شرکت Telltale می باشد زیرا ما در حال آماده سازی یک دوره جدید برای شرکت خود بوده ایم. ما برخی از بهترین مطالب خود را در سال جاری منتشر کردیم و تعداد قابل توجهی بازخورد مثبت نیز دریافت کردیم.

به احتمال زیاد، این عده برای اتمام ساخت پروژه The Walking Dead: The Final Season مشغول خواهند بود و پس از آن، نام این کمپانی، از میان خواهد رفت.

Pete Hawley اذعان داشت که به دلیل موانع مهمی که عمدتا مالی هستند و پیش آمدن وقایع غیرقابل تحمل، این کمپانی به کار خود پایان خواهد داد. او امیدوار است که اعضای این استودیو به تیم‌ های مطرح دیگر بپیوندند و زندگی کاری خود را از سر بگیرند.

این کمپانی همچنین گزارش می دهد که تمام پروژه های دیگر استودیو، مانند فصل دوم The Wolf Among Us لغو شده اند.

Kevin Bruner یکی از بنیان گذاران سابق Telltale در طی بیانیه ای اعلام کرد من متاسفم برای افرادی که کار خود را در استودیویی که دوست دارند از دست می دهند. من نیز بسیار ناراحتم که یک استودیو با بسیاری ایده های خاص را از دست داده ام.

این اولین بار نیست که این کمپانی اقدام به تعدیل نیرو نموده است. در نوامبر 2017 این شرکت 25 درصد از کارکنان خود را اخراج و 90 نفر در شرکت باقی ماندند. این تعدیل نیرو به دلیل افزایش رقابت بین توسعه دهندگان و ناشران رخ داد.

خبر های دیگر درباره این کمپانی به زودی منتشر خواهد شد. نسخه جدید بازی Walking Dead: The Final Season در 25 سپتامبر بر روی پلتفرم های Nintendo swich، pc ،xbox1 و ps4 روانه بازار می شود.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات خود را درباره این مقاله برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 3 =