چالش های جدیدهفته نهم برای فصل 5 بازی Fortnite در حال حاضر برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،pc ،Nintendo Switch و Ios در دسترس است. شما با انجام این چالش ها در بازی به جوایز ویژه ای دست خواهید یافت. به رسم عادت همیشه این چالش ها برای دارندگان Battle Pass و تمامی افراد متفاوت می باشد.

چالش های دارندگان Battle Pass

یکی از چالش‌ های هفته نهم از فصل پنجم بازی Fortnite، مربوط به مشاهده  Stone Head ها (مجسمه‌ هایی که به سر انسان شباهت دارند) می‌ شود.این چالش به زمان زیادی نیاز دارد. برای دریافت این چالش باید از هفت Stone Head موجود در بازی Fortnite دیدن نمایید. در تصویر زیر مکان های Stone Head ها را به معرض نمایش گذاشته ایم.

بازی Fortnite
در تصویر شماره 1: مکان Stone Head ها

یکی دیگر از چالش های مخصوص کاربران Battle Pass این می باشد که باید در 5 مرحله مختلف 5 عدد صندوق را پیدا و باز نمایند. چالش کشتن دشمنان از طریق یک اسلحه خاص، این بار با سلاح‌های Assault RIfle برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

از دیگر چالش های این هفته برای بازیکنان کشتن و از بین بردن دشمنان در منطقه Tomato Temple می باشد.

چالش های تمامی بازیکنان

یکی از چالش های در نظر گرفته شده برای این هفته آسیب رساندن به تمامی بازیکنان می باشد. به نظر این چالش آسان است ولی در این موارد سلاح های موجود در بازی کمیاب می شوند و باید زمان زیادی را برای پیدا کردن آنها صرف نمایید.

از دیگر چالش های این هفته می توان به کسب امتیاز از طریق ATK و Shopping Cart اشاره نمود. برای انجام این چالش باید با استفاده از ATK یا و Shopping Cart از مناطق مرتفع به پایین پرش نمایید و به کسب امتیاز بپردازید. به این نکته توجه کنید که با انجام حرکات نمایشی امتیازات بیشتری نصیب شما می شود. همچنین شما باید به دنبال نقشه گنج در محل Shifty Shafts باشید.

چالش های هفته نهم فصل 5 بازی Fortnite

تمامی بازیکنان (بدون Battle Pass)

  • Deal damage with Explosive Weapons to opponents (500) — 5 Battle Stars
  • Get Trick Points in a Shopping Car or ATK (150,000) — 5 Battle Stars
  • Hard: Follow the treasure map found in Shifty Shafts — 10 Battle Stars

دارندگان Battle Pass

  •  Search Chests in Pleasant Park (1) — 5 Battle Stars
  • Visit different Stone Heads (7) — 5 Battle Stars
  • Hard: Assault Rifle Eliminations (5) — 10 Battle Stars
  • Hard: Eliminate opponents in Tomato Temple (3) — 10 Battle Stars

در به روز رسانی جدید، بازی Fortnite جریان تازه‌ای به نام High Stakes را به بازی اضافه کرده است. این رویداد شامل یک لباس، چهار ماسک و حالتی با زمان محدود به نام Getaway خواهد بود. در این رویداد با چالش های مختلفی مواجه می شوید که از جذابیت زیادی برخوردار می باشد.

در به روزرسانی جدید بازی Fortnite، کمپانی Epic Games دست به عرضه‌ی یک وسیله ویژه نیز زده است. این وسیله دقیقا همان چیزی می باشد که در سری بازی ‌های Batman Arkham به Grappling Hook شهرت داشت و اکنون در Fortnite به اسم Grappler شناخته می گردد.

به کمک این وسیله می ‌توانید به نقاطی که قبلا به آن ‌ها دسترسی نداشتید رفته و دشمنان خود را با روش ‌های مختلف از سر راه بردارید. با استفاده از این وسیله قادرید به صورت عمودی به حرکت در آیید که این حرکت بسیار هیجان انگیز تر از قبل خواهد بود.

از این طریق بسیاری از مبارزات در ارتفاعات انجام می گیرد و شما قادرید خیلی راحت به این مناطق رفته و به انجام بازی بپردازید.

دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را پس از تجربه چالش های این هفته بازی Fortnite با ما و دیگر کاربران در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یک =