کمپانی Supermassive توضیح می دهد که چرا به جای بازی Until Dawn 2 در حال ساخت عنوان دیگری می باشد.

زمانی که بازی Until Dawn در سال 2015 وارد شد توانست به خوبی نظر منتقدان را جلب نماید ولی Supermassive در تلاش بود تا اتفاق بهتری را وارد دنیای بازی نماید. این استودیو گفت قبل از ساخت بازی Until Dawn 2 ایده ای در ذهن داشته ولی هرگز اتفاق نیفتاده است. در عوض، Supermassive یک Spinoff ،Rush of Blood و یک Prequel به نام The Stapent ایجاد کرد. اما آیا کمپانی Supermassive بازی Until Dawn 2 را می سازد؟ بعید به نظر می رسد.

Pete Samuels مدیر عامل شرکت و مدیر اجرایی Supermassive گفت که می خواهد تیم داستان جدیدی با نام Man of Medan انجام دهد. این بازی در واقع بخشی از مجموعه Dark Pictures anthology خواهد بود. او گفت: “پس از ساخت Until Dawn درخواست های زیادی برای ادامه آن از ما انجام شد اما امروزه ما تصمیم به ساخت عنوان جذابی کردیم و امیدواریم بازیکنان همواره از آن لذت ببرید.

مجموعه های فانتزی با این داستان و شخصیت های این چنینی بیش از یک یا دو بار هر چند سال یکبار انجام می شود. Tom Heaton مدیر بازی می گوید کار بر روی این مجموعه بسیار هیجان انگیز می باشد و به استودیو آزادی بیشتری می دهد. او گفت: “شما در این بازی به شخصیت های قدیمی که باید استفاده کنید متصل نیستید.”

Until Dawn دارای هشت شخصیت قابل پخش است که همه آنها شما را کنترل می کنند و شما باید انتخاب هایی را انجام دهید که تعیین می کنند آیا آنها زندگی کنند یا بمیرند. در واقع شما هستید که انتهای داستان را می سازید. Dan McDonald تهیه کننده آن گفت: “با اینکه ما بازی های دنباله دار را می سازیم ولی نمی دانیم در نهایت چه کسی زنده می ماند. ما در واقع نمی خواهیم دنباله ای به آن اضافه کنیم بلکه می خواهیم یک داستان متفاوت با افراد مختلف ایجاد نماییم. ”

Man of Medan چهار جوان آمریکایی و یک کاپیتان کشتی در جنوب غربی اقیانوس آرام در یک سفر غواصی درون یک کشتی متروک متعلق به جنگ جهانی دوم می شوند. برنامه ریزی آنها دقیق پیش نمی رود و اتفاقات کشتی باعث می شود از کشتی فرار کنند. همانند Until Dawn  گزینه هایی تعیین می شود که سرنوشت شخصیت های اصلی را تعیین می کنند. همچنین این بازی شبیه  Until Dawn از کاراکترهای معروف در بازی به کار گرفته است. بازی Man of Medan همین تابستان بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا خواهد بود.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Until Dawn 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Until Dawn برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 17 =