کمپانی Blizzard اعلام کرد دور جدیدی از تغییرات بازی Hearthstone در حالت Mage اتفاق می افتد. دو تغییر دیگر رو به وقوع است. کارت هایی که برای combos قدرتمند ساخته شده اند برای قهرمانان قوی مورد استفاده قرار می گیرد. ولی بزرگترین تغییر، مطعلق به یکی از قدیمی ترین کارت های موجود در کل بازی است.

Mana Wyrm یک کارت Mage از مجموعه کلاسیک است و ترکیب آن با کارت Mana سلامت و توانایی را افزایش می دهد. همه کارت ها به زودی تغییر خواهند کرد. ارزش کارت ها از 1 Mana به 2 تغییر می کند به مراتب افزایش ارزش کارت ها به جذابیت بازی می افزاید.

طراح بازی Hearthstone گفت که در طول زمان، ما از نقاط ضعف و قدرتمند 1 گیگابایتی مانند Mana Wyrm دور شده ایم. اغلب می توانید احساس کنید که نتیجه یک بازی تصمیم گرفته که آیا Mana Wyrm در یک بازی به نمایش گذاشته شود یا خیر و آیا می توان آن را توسط یک حریف به سرعت حذف کرد.

ما می خواهیم Mana Wyrm گزینه ای برای همکاری با ما باقی بماند حتی اگر یک تهدید بزرگ به حساب آید. در 2 mana با مقابله با Mana Wyrm آسانتر خواهد بود و شما می توانید در اوایل بازی از آنها لذت ببرید. ما هنوز هم انتظار داریم که این گزینه در عرشه هایی با تمرکز سنگین روی جادوهای ارزان قرار گیرد. اما باید در عرشه هایی که با این تمرکز در ذهن ساخته نشده اند گزینه ای کمتر جذاب باشد.

دو نفر دیگر تغییرات تعادلی را اعلام کرده اند که به کارت هایی که در مجموعه های بعدی اضافه شده اند، بدان معنی است که بر خلاف Mana Wyrm آنها هر دو در نهایت از بازی Standard خارج خواهند شد. در مقایسه با تغییرات Mana Wyrm، اینجا جایی برای اقامت است. اولین کسی که به Giggling Inventor می آید، یک کارت قدرتمند دارد که از زمان عرضه آن با آخرین گسترش چشم پوشیده است.

به نظر می رسد نقطه اوج این است که Inventor Giggling در عرشه Quest Rogue بیش از حد قدرتمند بوده و باعث می شود 4/4 به عنوان پاداش برای تکمیل Quest باشد. هزینه Mana از 7 به 5 می رسد.

در نهایت، Aviana کارت افسانه ای Druid خواهد شد و ارزش خود را از 9 به 10 افزایش داده است. تغییر ارزش کارت ها به این معناست که کارت های جدید همزمان طراحی نخواهند شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Hearthstone برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 13 =