انتظارات به پایان رسیده و نسخه ی Limited بازی Super Smash Bros Ultimate در ماه سپتامبر بر روی کنسول Nintendo swich روانه بازار می شود. به تازگی متوجه این موضوع شده ایم که Nintendo نسخه limited بازی در اروپا نیز منتشر می کند. شرکت سازنده تاکید کرده است که نسخه Limited بازی Super Smash Bros را در ایالات متحده هم عرضه خواهد کرد.

بر خلاف معادل اروپایی، بسته نرم افزاری ایالات متحده با نسخه ای از بازی که در یک جعبه فولادی سیاه و سفید با لوگوی Smash Bros و یک حلقه آتشین در (وسط تصویر) می باشد عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، بسته نرم افزاری شامل دسته Switch Pro Controller (که روی آن لوگوی کلاسیک Smash Bros دیده می‌ شود) قرار است به صورت هم زمان با انتشار بازی، در دسترس کاربران برای خرید قرار گیرد. در تصویر شماره یک نمایی از کنترلر جدید را مشاهده می کنید.

بازی Super Smash Bros Ultimate
تصویر شماره 1: نمایی از کنترلر جدید بازی Super Smash Bros Ultimate

نسخه limited بازی Super Smash Bros Ultimate در ایالات متحده در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر ماه) منتشر می شود. این نسخه با قیمت 140 دلار به فروش می رسد. کنترلر را می توانید با قیمت 75 دلار و به صورت جداگانه خریداری نمایید.

نسخه limited در اروپا نیز در همان تاریخ عرضه خواهد شد و بازیکنان قادرند با قیمت 90 پوند آن را تهیه نمایند. این نسخه به همراه بازی، علاوه بر یک کنترلر GameCube با نام تجاری Smash و یک آداپتور USB است که به بازیکنان اجازه می دهد به چهار کنترل کننده GameCube برای کنسول سوئیچ متصل شوند.

بازی Ultimate Super Smash Bros را می‌ توان بزرگ‌ترین نسخه این مجموعه از نظر شخصیت‌ های قابل بازی دانست و ویژگی های جدیدی نیز توسط Nintendo به بازی اضافه شده که مطمئنا برای بازیکنان بسیار مهیج خواهد بود.

عنوان Super Smash Bros Ultimate در تاریخ جمعه 16 آذر ماه 1397 (7 دسامبر 2018 میلادی) به صورت انحصاری برروی Nintendo swich منتشر خواهد شد.

لطفا نظرات خود را در خصوص نسخه Limited Edition بازی Ultimate Super Smash Bros برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 16 =