Ian Bell مدیر کمپانی Mad Studios اعلام کرده که این شرکت در حال توسعه یک کنسول مستقل است. مشخصات دقیق سخت افزاری و نرم افزاری هنوز اعلام نشده اما Bell چندین جزئیات در این باره ارائه داده است. نخستین اعلامیه از طریق توئیتر بود زمانی که Bell در توییتر رسمی خود اعلام کرد کنسول Mad Box در حال آمدن است.

Bell به Variety گفت: “احتمالا Mad Box در طول 3 سال آینده عرضه می شود و تا 120 فریم در ثانیه را برای بازی واقعیت مجازی پشتیبانی می کند”. همچنین Bell نوشت: “این کنسول می تواند هدست VR را پشتیبانی نماید و پیش بینی ها نشان می دهد بازی های آینده بسیار سریع خواهد بود. ما در حال مذاکرات اولیه با تولید کنندگان اجزای آن هستیم بنابراین هنوز نمی توانیم ازجزئیات دقیق آن اطلاعاتی به شما بدهیم”.

Bell در ادامه نوشت: “ما قصد داریم یک موتور متوسط برای پلتفرم قرار دهیم و حق انتخاب بازی های انحصاری را به خود توسعه دهندگان دهیم. البته در حال حاضر هیچ برنامه ای برای برانگیختن انگیزه توسعه دهندگان نسبت به حذف سایر فروشندگان سخت افزاری نداریم”. او بیشتر توضیح داد و گفت: ” استودیو Slightly Mad فکر می کند Mad Box با هدف یک رقابت سالم با کنسول های Xbox، PlayStation و Nintendo که تقریبا انحصارهای بسیاری نسبت به او دارند می پردازد. او با قدرت می خواهد به جنگ سه جانبه بپردازد”.

Bell افزود: “طراحی اولیه Mad Box حدود 4 تا 6 هفته دیگر رونمایی خواهد شد. Mad Box برای انتشار در سراسر جهان با یک قیمت رقابتی در مقایسه با دیگر کنسول های آینده برنامه ریزی شده است. Bell نوشت: “ما سرمایه گذاران چندگانه را در حال حاضر برای تامین نیازهای مالی مورد نیاز آماده می کنیم تا محصول را به اتمام برسانیم، البته هنوز هم روزهای اولیه کار ماست و در حال حاضر بهترین پیشنهادات را دنبال می کنیم.”

سال 2018 تغییرات متعددی در بسیاری از سخت افزارهای بازی، از جمله کنسول ها مشاهده کردید. برخی از عملکردها به خوبی ظاهر شد و برخی دیگر چندان جالب نبود. با سایت crocogame همراه باشید تا از اطلاعات دقیق این کنسول خبردار شوید.

لطفا نظرات خود را درباره کنسول Mad Box به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید کنسول ایکس باکس وان اس Xbox One S 1TB (کپی خور)

خرید کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم (PlayStation4 (PS4 Slim 500GB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =