کمپانی PlayStation گفت: رویداد سالانه PlayStation Experience امسال برگزار نمی شود. Shawn Layden سرپرست کل استودیو ها این موضوع را تایید کرد. او گفت این شرکت در حال حاضر بر روی چندین پروژه بزرگ متمرکز می باشد و قصد ندارد برنامه های عظیم خود را در کنفرانس PSX مطرح نماید.

Layden در PlayStation Blogcast گفت: ما این برنامه را طی سال جاری در ایالات متحده نخواهیم داشت. ما بازی محبوب و مشهور Spider-Man را عرضه کردیم و منتظر بازی هایی مانند Dreams و Days Gone در سال 2019 خواهیم بود. ما نمی خواهیم انتظارات مردم را بالا ببریم و نتوانیم آن را برآورده سازیم. تصمیم سختی بود ولی ما در نهایت قصد برگزار نشدن کنفرانس PlayStation Experience را داریم.

بخش کوچکی از برنامه های سونی را در کنفرانس E3 2018 مشاهده کردیم. عنوان های ذکر شده شامل بازی هایی از جمله: Spider-Man ،Death Stranding ،The Last of Us: Part II و Ghost of Tsushima بود. همچنین تریلرهایی از بازی های سوم شخص مانند Control و Resident Evil 2 نیز به نمایش درآمد.

اولین کنفرانس های PlayStation Experience اوایل سال 2000 در اروپا آغاز شد. پس از آن، قبل از آمدن به ایالات متحده در سال 2014 به حالت تعلیق درآمد. این برنامه هر ساله تاکنون اجرا شده است.

بازی Spider-Man برای کمپانی سونی یک موفقیت عظیم بود. تا جایی که توانست رکورد پیروزی عنوان God of War را در عرض یک ماه بشکند. در همین حال به نظر می رسد، پروژه Dreams نسبت به بازی Days Gone به موفقیت چشم گیری دست یابد.

با توجه به این گفته ها باید بدانید سال جاری در مورد شاهکارهای پیش رو اطلاعات کمی در دست خواهیم داشت و برای کسب جزییات بیشتر این بازی ها، باید مدت زمان بیشتری صبور بمانیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنفرانس کمپانی PlayStation با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره کنفرانس کمپانی PlayStation برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هشت =