بازی مسابقه ای Crash Team Racing Nitro Fueled یک عنوان آشنا محسوب می شود. زیرا بازسازی بازی هایی از جمله Crash Team Racing در سال 1999، Crash Nitro Kart در سال 2003 و Crash Tag Team Racing در سال 2005 می باشد. بازی Crash Team Racing Nitro Fueled در تاریخ 31 خرداد 98 به صورت رسمی بر روی پلتفرم های ps4 ،xbox1 و nintendo switch قابل اجرا می باشد.

سازندگان بازی Crash Team Racing Nitro Fueled

این بازی توسط کمپانی کانادایی Beenox و شرکت بزرگ و معروف Activision طراحی و منتشر شده است. در ادامه مقاله با این بازی هیجان انگیز بیشتر آشنا خواهید شد.

گیم پلی بازی Crash Team Racing Nitro Fueled

کسب درآمد از نوستالژی چیزی جدید نیست، البته این روند به نظر می رسد در این نسل کنونی کنسول ها شتاب بیشتری نسبت به قبل داشته است. سازندگان با بازسازی بازی های HD و یا قدیمی تر سعی در افزایش لذت بازیکنان دارند. یادآوری بازی های رنگارنگ گذشته مسلما برای همگان جذاب می باشد. عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled توانسته در رتبه خوبی از بازی های نوستالژی قرار بگیرد و به لطف به روز رسانی های مدرن شما در این نسخه احساس بسیار خوب را کسب می کنید.

درون این عنوان 18 آهنگ و مسیرهای توپوگرافی و جذابی وجود دارد. شما در این بازی از تونل های زیر زمینی گرفته تا غارهای یخی و بیابانی را مشاهده خواهید کرد. البته با اینکه آهنگ های بدی در این بازی وجود ندارد ولی برخی از آنها بسیار چشمگیر هستند. برای مثال، Coco Park دارای گل های صورتی زرق و برق دار است، در حالی که Temple Tiger به نظر می رسد مثل Directly از Uncharted 4 گرفته شده و Avenue Electron مانند مسابقه Blade Runner با ورژن Los Angeles است. در تصویر شماره 1 صحنه هایی از مسابقه دیده می شود.

بازی Crash Team Racing Nitro Fueled
تصویر شماره 1: صحنه ای از بازی

برای هر کسی که در هر چند سال یک بار Mario Kart بازی می کند، اسلاید های قدرتمند Crash Team Racing کاملا بیگانه می باشد. همین موضوع باعث می شود در مسیر نتواند به خوبی عمل کند و چندین جعبه را بدون استفاده بگذارد. به هر حال مدتی زمان می برد تا با مکانیک دستیابی به کنترل همه جانبه دست یابد. بازیکن پس از مدتی می تواند به کار خود سرعت بخشد و هر چه مانور بیشتر رخ دهد پاداش بیشتری کسب خواهد شد.

آرایه قدرتمند Nitro-Fueled مانع دیگری در مسیر شما به خط پایان است. جمع آوری Wumpa Fruit سرعت شما را افزایش می دهد و قدرت ups شما افزایش می یابد. هنگامی که سرعت افزایش می یابد بازی دارای هیجان بیشتر می شود. با این حال، این یو پی اس ها گه گاهی در حالت ماجراجویی CTR خسته کننده می شوند. شما علاوه بر این به چالش های گوناگون کشیده می شوید.

برنده شدن در هر مسابقه مطمئنا قابل کنترل است و مانع ها بعد از چند مسابقه، سخت گیرانه تر می شود. قدرت boss ها نامحدود می باشد. با گذشت زمان، بعد از اینکه یک بمب دیگر ویران شد، کافی است که شما بخواهید ماجراجویی را به پایان برسانیدالبته جنگ با boss هیجان را به بازی باز می گرداند.

در یک تلاش خوشایند برای مدرن کردن حالت  Beenoxیک نوع Nitro-Fueled به ماجراجویی اضافه کرده است. این به شما اجازه می دهد شخصیت های بین نژادها را تغییر دهید و مشکلاتی را تنظیم کنید که راه های زیادی برای حل کردن لحظات تحریک کننده این مبارزات می گذارد. خوشبختانه این بازی پس از هر مسابقه به صورت خودکار ذخیره می شود، هرچند این صفحه نمایش های سبز غول پیکر هنوز در اطراف شما وجود دارد. حالت Nitro Fueled بسیاری از مشکلات ماجراجویی را حل می کند و به همین ترتیب کمپین چالش ها و حوادث برای ارائه بازیکنان به تنهایی انگیزه ای برای بازگشت به آینده است.

خارج از ماجراجویی، مسابقات استاندارد و همچنین یک حالت نبرد گسترده وجود دارد. در داخل این نوع بازی ها تنوعی مانند Capture The Flag و battle royale Last Kart Driving وجود دارد. این ها سرگرم کننده هستند، اما عدم حضور نسبی بازیکنان (حداکثر هشت نفر، از جمله AI در بازی محلی) هرج و مرج را محدود می کند، بنابراین گاهی اوقات ممکن است بازی ها کمی ناامید کننده باشند. به علاوه حالت ماجراجویی، سفارشی سازی شخصیت نیز مدرن شده است. شما می توانید شخصیت مورد نظر خود را مطابق با سلیقه تان بسازید. اینها از طریق بازی معمولی قفل شده اند، اما همچنین می توانند از طریق فروشگاه با بازی درون بازی خریداری شوند. در تصویر شماره 2 تصویر شخصی سازی کردن کاراکتر را می توانید مشاهده کنید.

بازی Crash Team Racing Nitro Fueled
تصویر شماره 2: صحنه شخصی سازی کاراکتر

موسیقی و گرافیک بازی Crash Team Racing Nitro Fueled

موسیقی بازی بسیار هیجان انگیز و جذاب می باشد. در بخش گرافیک باید بگویم رنگ و لعاب بازی زیباتر از پیش شده و بازیکن در این نسخه لذت خواهد برد.

و در نهایت بازی Crash Team Racing Nitro Fueled

بازی Crash Team Racing Nitro Fueled به خوبی می تواند بازیکن را ساعت ها به خود جذب کند و علاوه بر این حس نوستالژی را در آنها فعال کند. در کل سازندگان یک عنوان مفید در این راستا خلق نموده اند. شما از هم اکنون می توانید این بازی را بر روی پلتفرم های ps4 ،xbox1 و nintendo switch تجربه نمایید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Crash Team Racing Nitro Fueled به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + بیست =