بازی Red Dead Redemption 2 در 26 اکتبر روانه بازار می گردد. قطعا عنوان Red Dead Redemption 2 یکی از تحسین برانگیز ‌ترین بازی‌های ویدئو‌یی سال جاری خواهد بود.

1: داستان بازی

بازیکنان با کاراکتر Arthur به انجام بازی می پردازند. Arthur، یک گاوچران کلاه بردار و عضو گروه Van der linde  است. براساس گفته شرکت راک استار، بازیکنان به همراه این گروه برای زنده ماندن دست به دزدی، جنگ و ایجاد رعب و وحشت خواهند زد.

2: گروه Van Der Linde

گروه Van Der Linde نقش مهمی در داستان نسخه قبلی (Red Dead Redemption) که در سال 2010 عرضه شد ایفا می‌ کرد.

گروه Van Der Linde در طول سال‌ ها، تنش و وحشت زیادی به وجود آورده بودتا جایی که به یکی از بزرگ‌ ترین گروه‌ های خلاف‌ کاری آن زمان تبدیل شدند. این گروه شامل 23 نفر می باشد و ریاست این باند بر عهده ی Dutch است. در تصویر شماره 1 نمایی از کاراکتر های بازی را مشاهده می نمایید.

بازی Red Dead Redemption 2
تصویر شماره 1:کاراکتر های بازی

3: جلوه های بصری چشمگیر

پس از مدت ها این اولین عنوان ویدیویی این بازی است که بر روی پلتفرم ps4 راه اندازی می شود و طرفداران این کنسول بی صبرانه منتظر عرضه این بازی می باشند. HDR و نورپردازی در حد بسیار بالایی قوی عمل کرده و روزولوشن به حدی خوب است که می تواند جزئیات را بی کم و کاست به معرض نمایش بگذارد.

4: تنظیمات دوربین چندگانه

علاوه بر دوربین های شخص ثالث در بازی، شما می توانید دوربین را عقب بکشید و حرکات اسب را به وضوح مشاهده نمایید. کمپانی راک‌استار اولین بار حالت اول ‌شخص را در بازی GTA V به معرض نمایش قرار داد. البته در GTA V، حالت اول ‌شخص چند سال پس از انتشار بازی به آن اضافه شد. اما در مورد بازی Red Dead Redemption 2، از همان روز اول شاهد پشتیبانی بازی از این ویژگی خواهیم بود.

با تنظیم دوربین سینماتیک شما می توانید عکس های پانورامیک بسیار زیبایی  را مشاهده نمایید و از تکنیک های سینمایی جدید بین صحنه ها و گیم پلی استفاده کنید.

5: سفارشی سازی HUD

جهت پایین D-pad را فشار دهید تا آپشن های مختلف HUD را تغییر دهید: ورژن minimized را خاموش و تنظیمات پیش فرض را فعال نمایید.

در رادار، شما به راحتی می توانید اتفاقات داستان بازی را با آیکون های زرد شناسایی کنید، در حالی که رویداد های محیط بازی با رنگ سفید مشخص می شوند.

6: برای دسترسی به weapon wheel دکمه L1 را نگه دارید.

نسخه جدیدی از weapon wheel با فشار دادن و نگه داشتن L1 در اختیار شما قرار می گیرد. با فشار دادن دکمه R1 به مواردی همچون bandana و binoculars دسترسی پیدا می کنید. سلاح های دیگر بازی Red Dead Redemption 2 شامل knife ،revolver ،repeater ،classic bow و arrow می باشند.

7: آتش زدن برای جلب توجه

شما در جریان بازی می توانید بر روی D-pad ضربه بزنید تا یک هشدار برای آتش سوزی در صحنه ی بازی ایجاد گردد.

8: جزئیات بازی

آرتور می تواند کیسه، کت، کلاه و سلاح های خود را همیشه به همراه داشته باشد. انیمیشن حرکت اسب ها، حرکت شما بر روی زین اسب همه و همه جذابیت بازی را بسیار زیاد نموده است.

9: تنوع زیست محیطی گسترده

در طول بازی شاهد مسیر های تند و نامساعد کوهستانی، جنگل‌ های متراکم، محیط ‌های باتلاقی و کویر های وسیع خواهیم بود که تک ‌تک آن‌ها با پوشش ‌گیاهی و حیات وحش مخصوص به خود پر شده‌اند. بدون تردید این موضوع باعث می ‌شود تا تمامی مناطق طبیعی و منحصر به فرد به نظر برسند. در تصویر شماره 2 یک نمونه از زیست بوم موجود در بازی را مشاهده می کنید.

بازی Red Dead Redemption 2
تصویر شماره 2: زیست بوم بازی

10: پیامد های ناگهانی

در طول بازی با نزدیک شدن به شخصی دیگر می توانید دکمه L2 را نگه دارید تا یک منو از تعاملات باز شود. تا حدی که یک حرف ممکن است باعث ایجاد یک مکالمه دلپذیر یا ناخوشایند گردد.

تعامل با شهروندان یا مسافران غیر قابل پیش بینی می باشد و شما هرگز نمی توانید به این موضوع پی ببرید که چه واکنشی دریافت خواهید کرد.

11: اسرار در شهر

بسیاری از مغازه های موجود در جریان بازی کار های قانونی انجام می دهند. اما در این میان برخی از فروشگاه ها دارای یک کسب و کار غیرقانونی هستند. اگر بتوانید آن ها را پیدا کنید مزایای زیادی در بازی به شما تعلق می گیرد.

12: رفتار های انتخابی در بازی

همانطور که می دانید شما کنترل شخصیت Arthur Morgan در بازی Red Dead Redemption 2 را بر عهده دارید. شما می توانید به کار های تبهکارانه او ادامه و یا جنایات خود را به مقامات محلی گزارش دهید.

13: آشپزی روی آتش

شما می توانید مجموعه گسترده ای از لوازم در اردوگاه ها را با استفاده از مواد تشکیل دهنده ای که در طی مسافرت های خود پیدا می کنید یا خریداری می کنید، بسازید. همچنین قادرید با استفاده از آتش به طبخ غذا بپردازید.

14: حیات وحش متنوع و غیرقابل پیش بینی

حیات وحش دنیای بازی Red Dead Redemption 2، بیش از 200 گونه از حیوانات مختلف را دارا می باشد و همچنین 19 نژاد اسب نیز در دنیای این بازی وجود دارند. گوزن، گاومیش، گرگ‌ها، خرس و لاشخور ها و انواع و اقسام حیوانات در این نسخه از بازی به چشم می خورد. در تصویر شماره 4 یک نمونه از حیوانات موجود در بازی را مشاهده می نمایید.

بازی Red Dead Redemption 2
تصویر شماره 3: نمونه ای از حیوانات حاضر در جریان بازی

15: شکار حیوانات

حیوانات منحصر به فرد و نادر به وفور در محیط بازی دیده می شوند. شما می توانید با استفاده از تله این حیوانات را شکار و از پوست آن ها برای پوشش خود استفاده نمایید.

16: اسب نقش اساسی در بازی دارا می باشد

اسب ها دربازی به عنوان وسیله نقلیه مصرفی مورد استفاده قرار نمی گیرند، بلکه به عنوان یک شریک در تک تک لحظات همراه شما خواهند بود. برای جلب اعتماد یک اسب جدید، باید آن را در محیط بازی بچرخانید تا زمانی که در کنار شما حس راحتی داشته باشد. اسب ها در موقعیت های مختلف رفتارهای غیر قابل پیش بینی خواهند داشت.

نژاد های مختلفی در بازی وجود دارند و هر یک از آن‌ ها ممکن است رفتار مختلفی را هنگام قرار گرفتن در مناطق زمینی، آبی و شرایط پرتنش از خود نشان دهند. در تصویر شماره 4 صحنه ای از حضور اسب با نژاد های مختلف را در بازی مشاهده می کنید.

بازی Red Dead Redemption 2
تصویر شماره 4: حضور اسب در جریان بازی

17:خوردن و نوشیدن

آرتور نقش مهمی در تهیه منابع و غذای اردوگاه برعهده دارد. اگر در این موضوع کوتاهی شود، تاثیرش را روی کل اردوگاه خواهید دید. مثلا در صورت تهیه غذا روحیه اعضا بالا می رود و مردم به شادی و پایکوبی پرداخته و از شما تشکر می کنند.

در جریان بازی باید برای شخصیت آرتور از طرق مختلف همچون شکار حیوانات لباس تهیه نمایید. شما قادرید با پرداخت $0.25 آرتور را به یک هتل برده و به نظافت او بپردازید.

18: موسیقی متن

موسیقی های موجود در جریان بازی Red Dead Redemption 2 به رهبری Woody Jackson می باشد و تعدادی از هنرمندان وی را در این کار همراهی می نمایند. موسیقی متن این بازی شامل تقریبا 190 قطعه است و مطمئنا نمرات بسیار خوبی را دریافت خواهد کرد.

19: کلاه خود را با دکمه مربع بردارید

این اقدام جزئیات جالب و مفیدی دارد که به زودی متوجه آن خواهید شد.

20: چرخش اسلحه

اگر 2 مرتبه کلید L1 را بزنید می توانید حرکات جالبی با اسلحه های خود انجام دهید.

21: اخطار

مغازه های اسلحه فروشی به وفور در محیط بازی دیده می شوند. در این فروشگاه ها انواع سلاح ها، تجهیزات و لوازم جانبی تقویت کننده عملکرد سلاح، به فروش می رسند. به این نکته توجه نمایید که از خرید سلاح های زیادی خودداری نمایید.

در مجموع، Red Dead Redemption 2 باز هم نوید یک بازی بسیار عالی را می دهد. راک‌استار همان‌طور که با بازی، محبوبیت فراوانی در بین علاقمندان به بازی های ویدیویی کسب نمود حال قصد دارد در بازی Red Dead Redemption 2 هم باز اثری انقلابی ارائه کند و برای این کار هم، هدف اصلی‌ اش دقت بی‌ نهایت به جزییات است. به هر حال باید تا 4 آبان و انتشار بازی منتظر بمانیم تا ببینیم که در نهایت، نسخه دو Red Dead Redemption  در چه حدی ظاهر خواهد شد.

بازی Red Dead Redemption 2 در روز جمعه 4 آبان ماه (26 اکتبر 2018) برای پلتفرم‌ های ps4 و xbox1 منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Red Dead Redemption 2 با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظر خود را درباره این بازی به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =