دوران کنسول PS3، وارد کردن کلمات از طریق دسته کاری بسیار سخت و زمان بر بود. کاربران همیشه از این وضعیت ناراضی بوده و انتقادات خود را به سونی منتقل می کردند. خوشبختانه سونی با شنیدن این انتقادات، کنسولی جدید با قابلیت فوق العاده بهتر از قبل را رونمایی کرد و سهولت بیشتری به این موضوع بخشید. بنابراین توانست حس رضایتمندی کاربران را افزایش دهد و تعداد کاربران خود را بالا برد. با تغییری که سونی برای وارد کردن اطلاعات متنی به کنسول PS4 خود داده است امروزه کاربران PS4 قادر هستند تا علاوه بر استفاده از روش سابق، از تاچ پد قرار گرفته بر روی دسته -که DualShock 4 نام دارد- نیز برای وارد کردن متن استفاده کنند. همچنین امیدارم از راهنمای PS4 برای استفاده راحت از این کنسول بهره ی کافی را ببرید.

تبدیل گوشی به صفحه کلید

شما می توانید با در اختیار داشتن یک گوشی هوشمند و نصب برنامه PlayStation App بر روی آن، گوشی خود را به کیبوردی برای کنسول PS4 تبدیل کنید.

برای این کار کافیست برنامه PlayStation App را نصب کرده و گوشی را به همان شبکه Wifi متصل کنید که کنسول PS4 شما به آن متصل است. بعد از انجام این مرحله، از طریق برنامه PlayStation App شناسه و رمز عبور PSN خود را وارد کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. در ادامه ی مراحل ذکر شده شما باید گزینه Second Screen را فعال کنید. پس از رفتن به محیط جدید می توانید بر روی علامت کیبورد -که در قسمت بالا و چپ صفحه قرار دارد- اشاره کنید تا گوشی شما به یک کیبورد تبدیل شود. بنابراین، به همین سادگی توانستید تا از شر پروسه سخت و زمان بر وارد کردن اطلاعات متنی از طریق دسته خلاص شوید.

لازم به ذکر است، از طریق مراحل ذکر شده به راحتی می توانید تا با دوستان خود بر روی PlayStation Network گفتگو (متنی) کنید و با آپدیت برنامه PlayStation App بر روی گوشی خود حتی می توانید در گفتگو های خود از استیکر های جذابی که در آخرین نسخه این برنامه وجود دارد استفاده نمایید.

اتصال به بلوتوث با کنسول PS4

اگر ترجیح می دهید یک بلوتوث یا صفحه کلید USB را به PS4 خود وصل کنید، می توانید از مراحل زیر استفاده کنید، تا PS4 خود را برای جستجوی دستگاه های بلوتوث نزدیک پیدا کنید.

Settings > Devices > Bluetooth Devices

کمی درباره ی کنسول PS4

PS4 نام یک کنسول بازی ویدیویی خانگی از نسل هشتم می باشد که از سوی شرکت سونی عرضه شده ‌است. این کنسول نخستین بار در ۲۰ فوریه ۲۰۱۳ در یک کنفرانس اختصاصی از سوی سونی که در شهر نیویورک معرفی شد. در این کنفرانس خود کنسول نمایش داده نشد و تنها از دسته ی جدید 4 DualShock رونمایی شد. لازم به ذکر است، در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳ در آمریکای شمالی و در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۳ در اروپا و استرالیا روانه بازار شد.

خرید کنسول پلی استیشن ۴ پرو PS4 Pro

با تشکر از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات، انتقادات و پیشنهاد های خود را در پایین همین مقاله یادداشت کنید. من به همراه تیم سخت کوش crocogame با تلاش های روزانه ی خود، همواره به دنبال راه حلی برای جلب رضایت شما عزیزان هستیم.

2 thoughts on “تبدیل گوشی به صفحه کلید و اتصال به بلوتوث در کنسول PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دو =