بازی شوتر LawBreakers در سال 2017 بر روی پلتفرم های pc و ps4 عرضه شد. این بازی به سبک Battle Royale پا به دنیای بازی گذاشت ولی با مشکل عظیمی مواجه شد. در یک بازی گروهی، نرسیدن بازیکنان به حد نساب فاجعه ی خنده داری به حساب می آید. این پروژه با تمام کوچک بودن خود، روند طراحی نسبتا طولانی ای را به دنبال داشته. در ادامه مقاله با این پروژه بیشتر آشنا می شوید.

pc       ps4        LawBreakers


Cliff Bleszinski، کارگردان بازی LawBreakers بعد از گذشت 4 سال از شروع ساخت استودیو، آن را متوقف کرد.

نگاهی به بازی LawBreakers

بازی LawBreakers از دو تیم 5 نفره تشکیل می شود. نام یکی از تیم ها Law و دیگری Breakers می باشد. پس از شکست این بازی سازندگان طرح رایگان سازی بازی را پیشنهاد دادن و بازی جدیدی به نام Radical Heights را نیز منتشر کردند. اما در هیچ یک از این زمینه ها موفق نشدند.

LawBreakers  بازی عالی بود که متاسفانه به موفقیت دست پیدا نکرد. سازندگان با تقلا، سعی در پیروزی داشتند به همین دلیل سبک battle royale را با Radical Heights ترکیب کردند اما دیگر بسیار دیر شده بود و این تلاش ها هیچ گونه نتیجه رضایت بخشی به دنبال نداشت.

با این حال امروز کلیف بلزینسکی با انتشار بیانیه‌ای در صفحه رسمی توییتر خود، اعلام کرد که این استودیو از امروز دیگر فعالیتی ندارد و رسما تعطیل شده است. به گفته وی، با اینکه Radical Heights استقبال نسبتا خوبی را در پی داشت، ولی این مساله هم برای احیای استودیو کافی نبود و به همین دلیل Boss Key Productions رسما تعطیل شد. (البته سرور‌های بازی Radical Heights برای مدتی در دسترس خواهند بود).

Cliff Bleszinski: چهار سال پیش، شروع به ساخت استودیوی بازی های ویدئویی در سطح جهانی کردم و برخی از بهترین استعدادهای صنعت گیم را برگزیدم. آنها برای تولید محصولاتی با کیفیت، به صورت خستگی ناپذیری تلاش کردند. با اینکه ما سعی در ساخت بازیِ سرگرم کننده ای داشتیم اما متاسفانه سقوط کردیم. در عکس شماره یک Cliff Bleszinski را مشاهده می کنید.

LawBreakers
عکس شماره 1: تصویر Cliff Bleszinski

Cliff Bleszinski همچنین در ادامه صحبتهایش خاطر نشان کرد: امیدوارم یک روز بازی جدیدی بسازم زیرا همیشه این موضوع با من همراه بوده اما هم اکنون نیاز به کمی استراحت دارم.

همچنین او از تمام حامیان که از او و استودیو اش حمایت کردند بسیار تشکر کرد.

لطفا نظر خود را درباره بازی LawBreakers برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین این مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سه =